Gå til innhold

:-(


*Idae123

Anbefalte innlegg

Måååå bare klage litt... Er snart 11 uker på vei og har fått låsning i bekkenet... Skikkelig vondt... Har anstrengt meg for mye idag så nå klarer jeg omtrent ikke å gå på høyre ben... Morsomt når man har en på 2 år som flyr rundt!!!! Noen flere med slikt problem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke godt ut. Du bør nok få kvilt deg ila dagen, når du får sjansen :)

 

Har enda til gode å kjenne dette, men det kommer vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt redd når jeg så overskriften... trodde det var "enda" verre.. for nå håper jeg virkelig det går bra med alle sept. mammaer:)

 

Men låsning var absolutt ille nok altså. Høres ikke godt ut:(

Kjenner til det med aktiv 2 åring. Er helt noe annet å være gravid nå enn første gang.... glem husarbeid og bare hvil deg når du kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det en dag etter at jeg hadde gått/løpt/trent med hund på tur tur dagen før. Da måtte jeg sitte å ta på sko osv. Heldigvis gikk det over, og nå merker jeg det bare på slutten av dagen når jeg er sliten. Står på skolen hele dagen og pendler flere timer hver vei, så blir mye stille sitting og ståing. Tror ikke akkurat det hjelper til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff... Håper jeg ikke opplever no mer SA eller MA... Har ikke hatt noen blødninger eller smerter så tvi tvi på at det går bra.. Skal på første kontroll i mårra =P så blir spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei, jeg krysser fingrene for oss alle.

Jeg var på ktr. idag og fikk helsekort, var godt å se gullet på ul igjen og se h*n sprelle rundt inni magen med to armer og to ben:):)

Lykke til imorra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...