Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Vi har hatt assistert befruktning, og testdato er ikke før om en liten uke. Ved forrige svangerskap fikk jeg bekkenløsning da jeg bare var noen uker på vei. Nå kjenner jeg lignende smerter. Er det i det hele tatt mulig å få bekkenløsning allerede før evt. positiv test???
.Lillemy. Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Hei, i forrige svangerskap hadde jeg bekkenløsning. Før jeg testet positivt i dette svangerskapet merket jeg at jeg var veldig øm og stiv i bekkenet, så ja, det er mulig :-) Nå har jeg i uke 18 og har bekkenløsning, så må hvile mye, tok litt for mye husarbeid forrige uke og måtte gå med krykker en uke, men nå er jeg tilbake med bare litt vondt ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Oi, så det er faktisk mulig. Huff, stakkars deg Hvor tidlig begynte det forrige gang for deg?
MMr Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Første gang fikk jeg bekkenløsning i uke 13, denne gangen i uke 4 så det er sikkert mulig å få det enda tidligere..
.Lillemy. Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 Sist svangerskap fikk jeg bekkenløsning i uke 28
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 Det går jo ann å ha bekkenløsning uten å være gravid og da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå