Julestrømpa Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Skal man ikke bruke siste bokstaven i ordet da? Hmmm....Mulig jeg har lært denne leken feil.
Zana123 Skrevet 27. februar 2012 #14 Skrevet 27. februar 2012 bæsjebleier (mye av det hos meg om dagen..)
kaklemor Skrevet 27. februar 2012 #17 Skrevet 27. februar 2012 bluser briller byfolk bleieBøtte bukser bompenger
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #18 Skrevet 27. februar 2012 Biljardkuler bløtkake bunnslam blekemiddel bayer brus bimboer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå