Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Vi har verdens beste hund Og baby Men jeg sliter sånn med angst for at babyen skal bli allergisk. Noen som har erfaring rundt baby og allergi mot pelsdyr?
Zana123 Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Jeg tenkte også på dette når babyen her ble født. Spes siden jeg ikke tåler katt, gress og hunder med lang pels. Men her har vi ikke oppdaget noen tegn til allergi. Passer på at det ikke her hundehår på soverommet og støvsuger ofte nå som lillegutt er ute på ekspedisjoner overalt (har ser uansett ut som et piggsvin på magen pga alle hundehårene...). Pratet med helsesøster om dette, og hun mente ikke det var noe vi skulle bekymre oss for så lenge gutten vår ikke viste typiske tegn på allergi, som røde øyne, rennende nese, mye nysing (litt blir det uansett når de fyker rundt på gulvet) og utslett. Håper dere også slipper unna allergier!
Cimorene Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Vi måtte gi bort hunden vår pga allergi hos babyen vår. Tett, rennende nese, surklete i pusten, røde, hovne og kløende øyne og maaasse nysing. Hadde hunden hjemme hos foreldrene mine i 14 dager og vasket rundt hele huset for å se, og babyen ble mye bedre, så da måtte vi bare gi bort hunden vår Han fikk et godt hjem hos søskenbarnet til mannen min, men er trist uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå