Gå til innhold

Gud, jeg er redda takket være et flaxlodd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kjedelig inkassosak hengende over hodet på meg, har forsøkt alt som er av løsninger, men inkassoselskapet har henvist saken til namsmann om jeg ikke betaler innen onsdag denne uken, har prøvd alle ting uten og spørre mine foreldre om og låne penger da de ville blitt sjokkert og forbanna om de fikk vite om dette:(

På lørdag tenkte jeg på ren impuls at jeg skulle kjøpe meg et flaxlodd, tok varene med meg hjem og loddet hadde jeg jo glemt av til kvelden kom.

Tok frem loddet og skrapte frem 3 x 100.000 så har altså vunnet nok penger til og komme meg ut av krisen! Kan bare si jeg er overlykkelig nå, og håper at siden lodden ble registrert hos kommisjonær i går så er pengene på konto i løpet av noen dager!

kan ikke fortelle noen om denne premien for da vil jo alle lure på hva jeg har brukt pengene på, samboeren min kan heller ikke få vite dette:( Kjedelig at jeg må holde denne premien for meg selv, men slik må det bli, er i alle fall reddet ut av denne inkassosaken også blir det jo endel penger til overs som jeg tenker og bruke litt nå og da av!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fortalt samboeren alt jeg, så blir nok han letta for at du fikk det ordnet og dere kan ha glede av resten av pengene sammen som en familie :) Gratulerer med gevinst forresten, det er vel alles drøm å vinne litt penger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...