Gå til innhold

ny her :) og såååååå glad!


vinter2012

Anbefalte innlegg

har prøvd å bli gravid i 6 år... har de siste ukene hatt fryktelig ømme bryster og sterk kvalme... så jeg bestemte meg for å ta en test i dag... og jaggu viste den ikke 2 sterke streker!! :) litt usikker på hvor lenge jeg kan ha vært gravid...siden jeg har hatt uregelmessig mens siden jeg sluttet på p-sprøyta for 8 år siden. men tror nok jeg må ut å kjøpe meg en digital gravidtest som viser antall uker... noen som har erfaring med den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! Brukte Clearblue digital selv da spira satt. Den viste 3+ og jeg var ca 4 uker på vei... Og det føles egentlig ikke så lenge siden, men nå er jeg i uke 19! Huhei hvor det går! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Moden mamma til 3 :)' timestamp='1330339185' post='144033645]

Gratulerer så mye!! Brukte Clearblue digital selv da spira satt. Den viste 3+ og jeg var ca 4 uker på vei... Og det føles egentlig ikke så lenge siden, men nå er jeg i uke 19! Huhei hvor det går! :)

 

Tuuusen takk for svar! :) du er i uke 19 ja?! tiden går fort ja, vet du hva du får da? er sååå glad her jeg sitter, og har ingen å fortelle det til... tenkte å overraske gubben med litt rebus, små gaver med baby ting osv når han kommer hjem i kveld...

sist jeg hadde mens var rundt nyttår.... bruker alltid å krysse av i kalenderen min for når jeg har hatt det... men har glemt det ser det ut som... så det kan jo hende jeg er 5-6 uker på vei?! :) dette er sååå moro :) etter alle disse årene med skuffelse, så håper jeg det endelig går min vei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!

Jeg skal på UL om en uke, håper å få vite kjønn da! Har så lyst til å handle inn lit til småen. Har såvidt begynt, men bare nøytrale farger på klærne... Vi jobbet en stund for dette vi også, men ikke like lenge som dere, da. Prøvde vel i drøye 1 1/2 år før den satt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg tatt 3 tester til.... og den viser 3+.... :) johoooo :) helt skjelven!! bør jeg ringe og få legetime, eller skal jeg ringe jordmor, eller begge? hadde jo vært litt allright å vite hvor mange uker jeg er på vei... vanskelig å vite det når man ikke har hatt regelmessig mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Jeg hadde også siste mens rundt nyttår,og jeg er 8 uker på vei..termin 5 okt. Ja, bestill time f.eks hos en gynekolog som kan ta en innvendig u.l for å se hvor langt du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det stemmer med når jeg krysset av for sist jeg hadde siste mens...så var det den 6 desember... fått time til privat ul om 2 uker....Symptomer som kvalme og tretthet og ømme bryst har jeg hatt i godt over 1 mnd... blir spennende å se når termin blir satt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så kjempe masse.. Jeg hadde første dag siste mens 31.des.. og termin er foreløpig 15 Oktober;) Spennende.. Jeg skal på tidlig UL den 9 for å sjekke hjerteaktivitet.. Men om du kontakter fastlegen din eller noe, så er jeg nesten sikker på at de henviser deg til UL;) Ettersom du ikke har snøring på hvor langt du er på vei=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...