Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Andre som er førstegangs og som vil ha samme stil over alt dere kjøper ? Er førstegangs og har allerede kjøpt Edge Duoen, men har lyst på en litt lettere vogn som man kan ta med seg hvis man skal noen plass og som har samme farge som resten av utstyret vi har kjøpt. Har allerede kjøpt quadrolift, sengesettboksen, stelleveske, allround fotpose, emmaljungas bilstol, adapter for travel system og basen til bilstolen. Kanskje en Emmaljunga Ozone City - noen som har erfaringer med denne vognen ? Evt. en annen emmaljunga vogn som er lett og som du/dere er fornøyde med og som man kan bruke bilstolen på ? Har mulighet til å kjøpe alt nytt og koser meg skikkelig med handling og planlegging Andre der ute som er i samme båt ?
Gjest sug lut Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Ja, stil er vesentlig, gitt. Det er viktig å ta seg ut med barna. Men er du sikker på at tilbehøret - dvs ungen - kommer til å matche stilen din?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Ja, stil er vesentlig, gitt. Det er viktig å ta seg ut med barna. Men er du sikker på at tilbehøret - dvs ungen - kommer til å matche stilen din? Har kjøpt kjønnsnøytral farge så det spiller ingen rolle. Og var ikke slik stil jeg tenkte på. Men vil liksom at det skal vært litt spesielt med den første Og kjøper jeg vogner med ordentlig kvalitet kan jeg bruke de på neste også. Uansett - ingen mening om vognene eller ?
salt_fisk Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Selv har vi gått for Brio og det meste innenfor det merket :-) Så hva som angår merket på vognen din har jeg ingen mening om. Men jeg er også førstegangs og vil gjerne ha alt 'skikkelig' både av utstyr og klær, og jeg koser meg så innmari med handlingen, er bedre å ha for mye enn for lite mener jeg ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Vi kjøper alt nytt vi og, men stil gir jeg en lang f i! Hehe:) Her er det funksjonalitet som gjelder og ikke hvordan det ser ut:) Men for all del, det er koselig å handle inn:) Men jeg er ikke så nøye på det egentlig. Synes det er kjekkere å se sparekontoen min vokse jeg, så jeg sparer inn der jeg kan:)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Vi har valgt TFK vi, jeg liker ikke Emmaljungavognene:)
Flate pupper Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Virker som du har litt snodig retning på fokuseringen din. En smule overmatchet, kan du si...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Emmaljunga bilstolen er veldig dårlig. Kanskje du bør tenke på sikkerhet først?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. februar 2012 #9 Skrevet 28. februar 2012 den bilstolen har gjort det veldig dårlig i tester, kan være lurt å sjekke tester i stedet for produktkataloger :-\ Ellers må jo folk mikse og matche så mye man vil, men min erfaring er at man fort blir lei, spesielt hvis alt ser likedan ut. Jeg kjøpte Brio Happy i to farger, en for bagen og en for sportsdelen, og det var kjempemorsomt å gå over til ny fresh farge når vi tok fram sportsdelen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå