Moruro Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Noen som kan være snill å hjelpe meg med et spørsmål? Er jeg i ferd med å abortere? Jeg fikk negativ test 3 dager over mens, posetiv test (digital 1-2 uker) på lødrag formiddag, men pga manglede symtomer tok en ny test i dag, og ikke gravid i dag.... ingen blødninger, men litt følelse av at mensen er på vei i går. Ikke smerter....men murring... Kan lørdagens test vise positiv test selv om jeg kanskje ikke var gravid, eller har jeg mistet i mellomtiden? Jeg har fremdeles ikke fått mens eller blødning som sakt.
kattemamma Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har ikke hørt om tester som har vist positivt resultat om du ikke er gravid, men kan selvsagt ikke garantere at det ikke er mulig. Høres jo heller ikke ut som om du har mistet siden du ikke har blødd, og tror at graviditetshormonet fortsatt vil være der om det ikke er en SA, men er ikke helt sikker. Det er jo mulig at du er gravid, men at testen du tok i dag ikke var like sensitiv som den digitale du tok lørdag (den viste tross alt bare 1-2 uker, så er godt mulig du har hatt sen eggløsning og dermed ikke er så langt på vei ennå). Er nok bare en ting du kan gjøre: Vente og teste på nytt! Lykke til!
Veslepus86 Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Jeg testet meg en dag etter jeg skulle ha hatt mensen og den var negativ. Testet igjen 4-5 dager etterpå og den var fortsatt negativ. Så etter en uke etter at mensen skulle komme så var den positiv. Tok da en urinprøve hos legen. Før jeg skulle ha hatt mensen, hadde jeg litt murring og litt ømme pupper. Så det kan hende at du er gravid og at det ikke vises på testene. Som hun over her, er det bare å vente og teste på nytt.. Så får håpe det er en spire som har satt seg fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå