Gå til innhold

Ehhh fant 2 kuler til pistol, hva gjør jeg med de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryddet i ett skap som jeg har brukt til å oppbevare alt mulig tull i flere år. Helt øverst inni skapet fant jeg en koffert, sånn liten som advokater ol bruker. Åpnet den, fant en skuddsikker vest og 2 kuler som er til pistol(tror jeg da) men ser slik ut. Er nok eksen sitt, slutt for 5 år siden så har nok lagt der lenge. Og nei han er ikke en sånn type som går med pistol osv. Står ett navn i kofferten og mener det var en fyr eksen var med en kortperiode( en litt kriminell fyr) men hva gjør jeg med kulene? Kan ikke hive de bosset heller eller? Grave de ned? Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lever hele kofferten til politiet, så er du sikker på at ingen små barn får tak i det ihvertfall. :-)

Skrevet

For at den skuddsikrevesten ikke skal havne på galeien så leverer du det til politiet. Samme med skuddene. Hvor store er skuddene er nok enten 22 lr, 32 kaliber eller 9mm.

Lever de til politiet!!

Skrevet

Ops jeg hev den skuddsikre vesten sammen med kofferten i bosset.. Gjør det noe? Kulene lå jeg i ett glass bakerst i skapet på en rom som vi ikke bruker( har låst døren) just in case. Hva sier politet hvis jeg kommer med 2 kuler da? Har veldig dårlig erfaring med politet og har ingen tiltro til de lengre etter jeg urettmessig ble anklaget for noe. Har nå fått erstatning pga de, men blir rett å slett dårlig når jeg ser politiet.. Kan jo ikke sende de i posten til de.. Ingen andre muligheter enn å gi de til politiet?

Hi

Skrevet

Vettu jeg hadde levert altsammen til politieet jeg da, for hva pokker vet du hva vennen til din mann eller de sammen kan ha funnet på. Hvis eksen din har oppbevart noe for sin venn, som ikke tåler dagens lys, så en eller annen gang dukker det opp hjemme hos deg, uten at du foretatt deg noe som helst. Synes det virker veldig suspekt jeg. Og vil du ikke levere det selv hadde jeg krevd at eksen kom å hentet dritten sin og oppbevarte det selv.

Gjest Husfrua
Skrevet

uff..så mye rare problemer. Greit at du har hatt problemer med politiet før,men man kan ikke slutte å be dem om hjelp av den grunn. Det skal godt gjøres at du blir anklaget for noe nå. De er der for å hjelpe og de er mennesker som oss andre,og kan derfor gjøre feil som alle andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...