Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Siden litt før nyttår har jeg trent løping/jogging regelmessig etter et program og har ført treningsdagbok. Nå satt jeg meg ned og så på utviklingen. På den korte tiden har jeg forbedret den tiden jeg løper normalt rolig med nesten et minutt pr km, med samme puls som før. Jeg løper også noe intervall og løper nå 800m intervallene over 45 sekunder raskere enn for 4 uker siden, samtidig som jeg klarer å jogge pausene mellom intervallene med over et minutt høyere fart pr km. Noe så morsomt! Selvfølgelig kan ikke fremgangen fortsette i dette tempoet, men programmet virker. Måtte bare dele det med noen.
Gjest uni kum Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 SÅ bra:) tommelen opp! Jeg har tredemølle som jeg har brukt litt ujevnt siden i sommer, med pulsklokke. Og har sett en svak fremgang til tross for at jeg har vært ustrukturert. MÅ sette i gang mer aktivt nÅ. Hvordan fører du dagboka di, kan jeg spørre om det...?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har en pulsklokke med GPS. Etter en løpetur, eller annen trening, kobler jeg den til PC-en og så oppdateres dagboka som fulgte med klokka av seg selv. Hvis jeg vil kan jeg skrive inn komentarer, men alt av tider, mellomtider, løypeprofil, puls, kaloriforbruk mm lastes inn automatisk. Jeg kan også legge inn manuelt hvordan jeg ønsker å trene i programmet. Da overføres det til klokka slik at den hele tiden forteller meg hva jeg skal gjøre. Spessielt når jeg løper intervall er det veldig greit. Jeg følger dette programmet, med en del justeringer som at jeg tar de lengste turene på ski og at jeg har kjørt samme uke to ganger pga at jeg ikke fikk gjennomført skikkelig pga sykdom en uke. http://iform.nu/tren...aton-pa-26-uker Jeg har fortsatt lang vei til målet. Men det er veldig motiverende å se fremgangen til nå. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå