Gå til innhold

Tips til bryllupsinvitasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til sted hvor man kan bestille ferdig trykte invitasjoner til bryllup? Kan godt skrive adresser og sånn selv, men vil gjerne ha hovedteksten ferdig i kortene. Har funnet et par sider, men kanskje noen har tips til noe de kan anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vistaprint.no

jeg trenger igrunn tips til det samme jeg så om noen vet om noe annet enn vistaprint så er det fint ;)

Skrevet

Det enkleste er bare å skrive det ut på en vanlig printer selv. Hovedsaken er at gjestene får vite hva som skjer, når og hvor. å bruke mye ekstra penger på invitasjoner er egentlig bare å betale for dyr søppel.

Skrevet

ja - ulempen er bare at jeg ikke har printer om dagen, da vi bor i midlertidig bolig. Gidder ikke å rote gjennom hele lageret eller kjøpe en ny kun for dette formålet når man kan få de ferdigprintet :D

MamaLadyBug - jeg har sett på bryllupsinvitasjoner.no Utrolig fint. Men koster jo litt da... Har bedt om tilbud på en av de enkle typene, syns det er litt too much med bånd og perler. Men mange syns jo dette er knall :)

Skrevet

ja - ulempen er bare at jeg ikke har printer om dagen, da vi bor i midlertidig bolig. Gidder ikke å rote gjennom hele lageret eller kjøpe en ny kun for dette formålet når man kan få de ferdigprintet biggrin.png

MamaLadyBug - jeg har sett på bryllupsinvitasjoner.no Utrolig fint. Men koster jo litt da... Har bedt om tilbud på en av de enkle typene, syns det er litt too much med bånd og perler. Men mange syns jo dette er knall smile.png

å skrive ut tar ikke lang tid. Du får sikkert låne en printer av noen dere kjenner eller på jobben i noen minutter. Du trenger ikke ha en egen printer av den grunn.

Her kan du foresten få gjort det på biblioteket også.

Skrevet

Joda, men som sagt, det er sider til ferdigprintede jeg er ute etter. Koster nesten ingenting ekstra, så de hundrelappene er det godt verdt! :)

Skrevet

Du kan jo lage selv, sette inn et bilde og skrive tekst. Feks på Nfoto.no

Skrevet

Optimalprint.no.

Har bestilt invitasjoner, meny og takkekort til bryllup der, samt takkekort til dåp. Veldig fornøyd:)

Skrevet

optimalprint.no og vistaprint.no har ferdig bryllupsinvitasjoner. Fra 5 til 15kr pr kort.

har funnet mange fine. Nå gjelder det bare å finne det perfekte!!! Enkelt, uten sløyfer og kruseduller og med de rette fargene.

Skrevet

www.bryllupsbutikken.no Det bestilte jeg mye til vårt bryllup. De har så mye fint :) Lykke til med planleggingen!

Skrevet

Vi har designet våre selv, og leter nå hvileløst etter et sted som kan printe det vi har laget. Vi prøvde den egendesignet-modellen på vistaprint, men det var helt håpløst...

• 3 år senere...
Skrevet

Vi kjøpte fra bryllupsinvitasjoner.no - fikk tilbakemelding fra gjestene om at det var de fineste invitasjonene de hadde fått noengang 😍

Anonymous poster hash: 332e5...e6f

Skrevet

Kortshop har definitivt de fineste! Styr for guds skyld unna Vistaprint og Optimalprint. De ser altså så billige ut!

Anonymous poster hash: 670ff...101

Gjest Sekretøsa
Skrevet

reklame er fjernet fra tråden.

Sekretøsa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...