Gå til innhold

Da ønsker jeg dere alle

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

en riktig god natt, og åpner vi alle får sove hele natten gjennom :)

Endret av ellen-propellen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk det samme. Heldigvis så snorker ikke gubben hver natt.

Skrevet

Hyggelig, takk, og det samme til deg, men dessverre så forvillet jeg meg nettopp ved en feiltakelse inn på kranglesiden på BiM, og jeg rakk å lese noen overskrifter før jeg panisk fikk krysset meg ut, så nå tør jeg ikke lukke øynene på noen timer (eller dager) ennå.

Gjest sug lut
Skrevet

Definer "natten gjennom". Sukk. Er det morgen klokken fem, seks eller sju?

Gjest amandine
Skrevet

Natten gjennom,om du er optimistisk anlagt varer iallefall fremtil 5. Fra midnatt eller deromkring. Jeg er optimistisk anlagt og har sovet natten gjennom. Nå vinterferie, snart lunsj og kaffe. Frokost litt før 6..
Gjest amandine
Skrevet

Hyggelig, takk, og det samme til deg, men dessverre så forvillet jeg meg nettopp ved en feiltakelse inn på kranglesiden på BiM, og jeg rakk å lese noen overskrifter før jeg panisk fikk krysset meg ut, så nå tør jeg ikke lukke øynene på noen timer (eller dager) ennå.

Ble litt nysgjerrig jeg nå,og svippet innom Bim. Bare å forte seg tilbake fysj og føy!!
Gjest sug lut
Skrevet

Natten gjennom,om du er optimistisk anlagt varer iallefall fremtil 5. Fra midnatt eller deromkring. Jeg er optimistisk anlagt og har sovet natten gjennom. Nå vinterferie, snart lunsj og kaffe. Frokost litt før 6..

Ok, da har jeg sovet natten gjennom - og gudskjelov hadde jeg vett (og tretthet) til å sovne allerede før elleve.

Heldige du som har ferie. Men jeg har i hvert fall kaffe, og nysnøen gir jo skiføret en oppsving.

Skrevet

Natten igjennom et fra man legger seg og i hvertfall til 6. Jeg står ikke opp før.

I natt måtte jeg opp å trøste en syk liten hver time.

Barn er virkelig skjønne og elsker deg uansett. Jeg er hverken spesielt omsorgsfull eller snill kl midt på natta

Veldig sjalu på dere som får mer snø i dag. Her er det bart og regn :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...