Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Jeg har så mageknip og det har kommet og gått i hele dag. Skikkelig ubehagelig og jeg må ikke på do... Andre som har hatt det slik under svangerskapet? Skal jeg bli bekymret? Kan det forveksles med premature rier?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Ring sykehuset du, så får du sjekket det.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Har det slik selv. Hatt mageknip i to daga. er i uke 24. Skal ringe jordmor imorga.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Ja, ok. Jeg kjenner at frøkna har det fint så da holder jeg ut til i morgen. Jeg får ringe hvis det fortsetter utover natten og i morgen... HI
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Jeg er anonym 3. kjenner masse spark og godt med liv. Men ekkelt å ha vondt nesten hele tiden. Ubehag hele tiden. kynnere er veldig vonde, må stoppe og trekke pusten. Og mageverk under ribbebeina. Jeg har jordmor time på onsdag. Så fe sikkert ta den imorgen istedet.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Ja, har en legetime i morgen uansett så da får hun sende meg videre hvis hun mener det er nødvendig. Takk for svar alle sammen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå