Gå til innhold

Uke 20 og mageknip i hele dag! Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så mageknip og det har kommet og gått i hele dag. Skikkelig ubehagelig og jeg må ikke på do...

 

Andre som har hatt det slik under svangerskapet?

Skal jeg bli bekymret? Kan det forveksles med premature rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring sykehuset du, så får du sjekket det.

Skrevet

Har det slik selv. Hatt mageknip i to daga. er i uke 24.

Skal ringe jordmor imorga.

Skrevet

Ja, ok. Jeg kjenner at frøkna har det fint så da holder jeg ut til i morgen. Jeg får ringe hvis det fortsetter utover natten og i morgen...

 

HI

Skrevet

Jeg er anonym 3.

kjenner masse spark og godt med liv. Men ekkelt å ha vondt nesten hele tiden. Ubehag hele tiden. kynnere er veldig vonde, må stoppe og trekke pusten. Og mageverk under ribbebeina.

 

Jeg har jordmor time på onsdag. Så fe sikkert ta den imorgen istedet.

Skrevet

Ja, har en legetime i morgen uansett så da får hun sende meg videre hvis hun mener det er nødvendig.

Takk for svar alle sammen. :)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...