Gå til innhold

Oljeturnus med arbeid hver 3. helg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva det vil si? Har søkt litt rundt, å for meg så virker det som om oljeturnus kan være så mangt.. .eller finnes det en fasit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oljeturnus kan være mye ja,alt etter hvilken avtale de går på. Offshore entreprenør avtalen opererer med 2-4 ( 2uker jobb 4 hjemme) noen har 3-3 andre variable fri/arb perioder. Var vel egentlig ikke til noe hjelp nå,jeg? :)

Skrevet

Oljeturnus kan være mye ja,alt etter hvilken avtale de går på. Offshore entreprenør avtalen opererer med 2-4 ( 2uker jobb 4 hjemme) noen har 3-3 andre variable fri/arb perioder. Var vel egentlig ikke til noe hjelp nå,jeg? smile.png

Hehe... nei, egentlig ikke :) Dette er en jobb i Helsesektoren, på en bolig for personer med særskilte behov.

Skrevet

De jobbene jeg har vært borti m oljeturnus i helsevesenet er tre dage på og en uke av. Men, ikke sikkert det er tilfellet her:) Men er i allefall det som er mest vanlig.

Skrevet

hahaha, heeeelt feil bransje ja.. er visst litt på jobb jeg uansett om det er ukedag eller helg...

Skrevet

Det heter medleverturnus. Og er enten 3-7-4-7 (altså en uke fri, mellom hver arbeidsperiode). Da jobber man til sammen en av tre uker, med en del hviletid i arbeidstiden.

Eller 2-7-2-7-3-7, man jobber bare en av fire uker, men har mindre hviletid i arbeidstiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...