2barns mor Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Noen som vet hva det vil si? Har søkt litt rundt, å for meg så virker det som om oljeturnus kan være så mangt.. .eller finnes det en fasit?
Eliane Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Oljeturnus kan være mye ja,alt etter hvilken avtale de går på. Offshore entreprenør avtalen opererer med 2-4 ( 2uker jobb 4 hjemme) noen har 3-3 andre variable fri/arb perioder. Var vel egentlig ikke til noe hjelp nå,jeg?
2barns mor Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2012 Oljeturnus kan være mye ja,alt etter hvilken avtale de går på. Offshore entreprenør avtalen opererer med 2-4 ( 2uker jobb 4 hjemme) noen har 3-3 andre variable fri/arb perioder. Var vel egentlig ikke til noe hjelp nå,jeg? Hehe... nei, egentlig ikke Dette er en jobb i Helsesektoren, på en bolig for personer med særskilte behov.
mollabell Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 De jobbene jeg har vært borti m oljeturnus i helsevesenet er tre dage på og en uke av. Men, ikke sikkert det er tilfellet her:) Men er i allefall det som er mest vanlig.
Eliane Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 hahaha, heeeelt feil bransje ja.. er visst litt på jobb jeg uansett om det er ukedag eller helg...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 Det heter medleverturnus. Og er enten 3-7-4-7 (altså en uke fri, mellom hver arbeidsperiode). Da jobber man til sammen en av tre uker, med en del hviletid i arbeidstiden. Eller 2-7-2-7-3-7, man jobber bare en av fire uker, men har mindre hviletid i arbeidstiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå