Gå til innhold

spotter og blør:-(


4.barn

Anbefalte innlegg

Er 5+0 i dag, og beg i går kveld med litt lysebrun utflod. Ble redd!!

Utover dagen i dag har spottingen tiltatt, og etter x- antall dobesøk, har jeg nå oppdaget blod i utfloden, men bare på papiret, i truseinnlegget er det bare brunt, ikke blod..... Hjelp!!! andre med slike erfaringer?? Har legetime om tre dager, skal jeg vente med spørsmål, og kontroll til da, er vel uansett for tidlig med UL??

 

Glad for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring i morgen å hør, bedre det enn at du skal være bekymret, mange mister jo i abort tidlig, da dem tror bare menstruasjonen er forsinket. Men du bestemmer jo selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært til legen i dag, prøvde med UL, men fann ingenting( for tidlig). Blødd mere i dag. Går med Bind, men blodet er helt lyst på farge. Legen mente jeg bare m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte vente å se. Satt å strigråt, så han ga meg en sykemelding. Han mente jeg kunne ikke gå på jobb når tankene er helt andre steder.... Har ikke levert den til sjefen enda, står jo blødning i svangerskap på den. Da må kotene på bordet... Men ville det ikke vert lurt av lege å ta hcg i blodet, og følge med der??? Erfaringer???? Denne uvissheten er PYTON!!! Kanskje bedre å gå på jobb for å ha noe annet å tenke på... Vet ikke.... Blir sprø... Vil ikke miste:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert bra!! Jeg har hatt det samme, er 5+3 Idag, og har hatt litt brun utflod litt på og av:) det er helt vanlig! Det sies at du merker om det er SA, da skal en visstbha mye blod og en del smerter!! Tok du ny test??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal foressten ikke gi sjefen din den delen av sykmeldingen som står diagnose på! Du skal gi del 2 eller 3, det skal stå på sykmeldingen hvilken del som hører til hvem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg er sååå redd har jo endel blod, ha byttet bind to ganger i dag, men blodet er som sagt helt tynnt/lyst... Takk for info om sykemelding;)

Går sikkert fint med deg, som bare har litt utflod, det hadde jeg også før jeg testa pos. Men nå er jeg mer skeptisk ca 5+1 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testa selv, syns det var rart ikke legen tok blodprøve for å følge med på Hcg... Vil en ny g-test vise neg så tidli da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvet ikke men gå til legen å ta Hcg!! Mye lykke til!! Legg deg ned på å ta det med ro, beste medisin. Om det ikke er det for deg, er det best for babyen, visst du er urolig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er over, hadde mensvondt, og det var kommet en litt stor koagulert klump i bindet dajeg var på do i natt:'( GRRRRR Hadde gleda oss sånn til barn nr 4. Attpåklatten jeg alltid har drømt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødningen minket i går..... Så da har jeg bare hatt to dager med blod... Er det for lite til å være SA?? Vet jeg hadde den klumpen, og tørr egentli ikke håpe på noe, men hva tror dere??? Har vert til hcg blodprøve i dag, og skal igjen om to dager... Hater denne usikkerheten... Ømme pupper og kvalme/halsbrann er på plass ennå... Trenger svar, om det er positivt eller negativt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Hadde akkurat detbsamme i uke 6, varte i 4 dager. Var livredd og dro til legen, men de kunne ikke gjøre noe. Fikk beskjed om å ta det med ro, så a meg ei uke i senga, og gråt... Var sikkelig fælt å ikke vite, så jeg føler med deg<3 hektisk vis gikk alt bra, og jeg er nå i uke36 med en frisk baby i magen:) masse lykke til! Håper alt går bra for deg også! Ta det helt med ro, hvil mye og få i deg mat og drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusentakk for svar!!! Oppmuntrende;) var akkurat på do og da var det ingenting:))) så håååååper det er et godt tegn!! Kjenner jeg beg å håpe meg nå, og det er jo litt dumt viss det er gått gale, men trodde SA varte i allefall en uke?Lykke til med siste del av svangerskapet ditt. Ps skrivefeil er bare morro;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg beg å blø litt igjen, så den oppturen jeg kjennte på i går er forbi.... men blør bare lite.... ikke vondt, og veldig kvalm, men det kan jo være psykisk, eller omgangssyken..... spent på hcg svar i morgen, selv om de egentli ikke kan si noe før resultatene på neste blodprøve om det er stigning eller senkning på HCG. Nivået på en prøve sier vel ikke så mye??Blir gaaaaal av uvissheten og ventingen... hadde jo en liten koagulerrt klump, og det ser jeg på som negativt, men at det stoppet opp og er så lite ser jeg på som positivt...vanskli....tror jeg har lest alt som er på nett om SA og blødning i svangerskap...

kjekt at du følger med, hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg svar på 12!! Over og ut

 

 

Uff, så trist. Føler virkelig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg svar på 12!! Over og ut

 

 

Uff, så trist. Føler virkelig med deg.

Det gjør eg og!! Masse lykke til! Du får det til igjen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, så trist.. håper det bli fort klaff igjen!!

 

til en annen gang tenkte jeg bare å nevne ang sykemeldig; jobben din skal ikke ha den delen det står B på. den skal du beholde selv, og det er kun på denne siden årsaken står skrevet. Jobben skal ha C og D, der står det ikke noe om årsak, for det har ikke arbgiver rett på å vite, hvis du ikke vil fortelle selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...