Gå til innhold

Mountain B eller Tfk Joggster Twist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt flere som heller kjøper Tfk pga lenger brukstid.

Kan noen hjelpe oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp kjøpt jogger twist til toåringen min fordi han er for lang og stor til å sove i noen andre vogner.. Har hatt emmaljunga og brio spin, begge var alt for små nå.

Er superfornøyd med vogna. Hadde jeg visst det jeg vet idag hadde jeg kjøpt joggsteren da han ble født.

Er jo greit å tenke på at du evt. må bytte ut vogna. Tror de fleste barn er såpass store i slutten av tiden de sover på dagen at det er vanskelig å finne vogn som passer.

Var kjipt å punge ut for ny vogn til toåring, men han kunne jo ikke ødelegge seg på å ligge i for liten vogn heller. Fant den ikke brukt..

Skrevet

Definitivt TFK. Funker hele vognperioden, har god plass, er stabil og det er sjelden feil med den. Minus at det er vanskelig å komme til kurven under når barnet sover i sportsdelen. Mountain buggy'en har liten babybag, tipper lettere enn TFK og baggen er vanskeligere å ta av og på. Sportsdelen er penere enn TFK men fotbrettet kan ikke justeres og den har ikke håndbrems slik TFK har. Har i tillegg hørt om tilfeller hvor knappene faller av og plasten på håndtaket sprekker opp. Er enkelt valg spør du meg ;)

Skrevet

Vi kommer til å kjøpe Tfk, men synes virkelig at Mb er mye finere...

Skrevet

Tfk - superfornøyd med den :)

Men jeg er praktiker fremfor estetiker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...