Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Har bodd med samboer i 1år nå, være sammen i 2år. Kjente han ganske godt fra før, da vi var kollegaer;) Jeg har et barn på 5år fra før, som han kommer veldig godt overens med. I går oppdaget vi at jeg var gravid, ikke helt etter planen, men vi ble veldig glade likevel. Jeg er litt redd for hva folk vil tenke, "åh, enda et barn, med enda en mann". Vi tror og håper at vi er sammen i 100år til, og føler oss trygg på at vi vil ha barnet. Hva synes dere? Jeg er 26år, så er jo relativt ung enda.
geitemarken Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Mitt beste råd er å ikke bry seg døyten om hva andre syns og sier bare det er riktig for dere:) Man har nemlig ingen garantier for noe som helst om man har vært i lag i 1 år eller 20 år.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Sier som hun over meg: Det spiller ingen rolle hva andre synes. Gratulerer med graviditeten
vurdere1til Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 jeg og kjæresten hadde vare vært sammen i 10 mnd ca da jeg ble gravid med gutten vår, han hadde 2 gutter fra ett tidligere forrhold.. jeg dreit i hva andre måtte mene så lenge vi hadde hverandre så hadde vi det som plommen i egget nå venter vi nr 2 i august har vært sammen over 3 år mitt råd er; kos dere med graviditeten, så lenge dere er glade for den lille spira så er det vel det samme hva andre åtte mene om saken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå