Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Jeg sier Hot,hooot, HOT! Måtte kjøpe VG i dag kun fordi jeg måtte lese hva slags spennende det sto om han. Ville aldri hatt en slik kjæreste som reiser jorden rundt, men han facinerer meg alikevel...spennede fyr, skikkelig rampegutt!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 NOT! Syns han har oppført seg som en GEDIGEN drittsekk mot familiene til de som omkom. Han tar ikke hensyn til noen andre enn seg selv.
Von Hertelhofen Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 er ikke så videre hot å se til, men stemmen er sexy. litt nedtur når han snakker engelsk da, hehe
Blabb00 Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Hot, hot, hot og atter HOT! Han er faktisk så hot at jeg drømte om han forrig natt... Gud, han er råååkjekk!! Nam!
Gjest Heartbroken Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Absolutt NOT. Irriterer meg faktisk at jeg ikke ser hva som får så mange til å skjelve i knærne! Han er en helt alminnelig utseende gutt, som høres litt ut som en sliten narkoman når han snakker...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 Utseendemessig er han ganske hot. dessverre gjør oppførselen hans ham til en NOT!!!
I scream for icecream! Skrevet 26. februar 2012 #8 Skrevet 26. februar 2012 Synes egentlig han er ganske HOT av utseendet, men skjønner ikke hvorfor folk liker måten han prater på? Han høres skikkelig sliten og litt dopa ut.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #9 Skrevet 26. februar 2012 Ekstrem HOT! Leste selv vg bare pga han:-) Vestfold Blad har mange bra reportasjer om han, turen og all kritikken han får. Sjekk ut VB på facebook dere som er intressert.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #10 Skrevet 26. februar 2012 Han ser ikke spesielt hot ut og dialekten hans er i tillegg "sytete". Jeg kan ikke forstå at dette er en hotting. Jeg sier NOT
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 26. februar 2012 #11 Skrevet 26. februar 2012 NOT!! Blir irritert når jeg ser han på tv, aviser ol. Vet ikke helt hvorfor, men han virker så veldig usympatisk av en eller annen grunn..
Hubro :) Skrevet 26. februar 2012 #12 Skrevet 26. februar 2012 HOT Herlig fyr synes nå jeg. Uansett om han er dopa eller ei. Han har en særegen personlighet Både jeg og sambo han sansen for ham!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #13 Skrevet 26. februar 2012 HOT!! Så hot at jeg har gått til innkjøp av Berserk t-skjorte:-)
Magia Skrevet 26. februar 2012 #14 Skrevet 26. februar 2012 NOT! Han virker hyggelig, men barnslig. Og at stemmen hans er sexy, som alle sier, det skjønner jeg virkelig ikke! Syns han er nasal og guttete når han snakker. Ikke det jeg forbinder med sexy!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #15 Skrevet 26. februar 2012 Ser ut til at det er flere enn meg som mener han er en skikkelig HOTTIE da:P HI
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #16 Skrevet 26. februar 2012 Jeg sier Hot,hooot, HOT! Måtte kjøpe VG i dag kun fordi jeg måtte lese hva slags spennende det sto om han. Ville aldri hatt en slik kjæreste som reiser jorden rundt, men han facinerer meg alikevel...spennede fyr, skikkelig rampegutt! HAHA! Gjorde akkurat det samme i dag (kjøpte VG, altså)! Og kjekk i dress var han også ;-)! Så jeg sier HOT!
Mrs Smith Skrevet 26. februar 2012 #17 Skrevet 26. februar 2012 Hot , men han blir til not pga.handling. 2 av familiene til de 3 som omkom er i mot at det lages underholning av deres død. Det i seg selv burde være mer enn nok til å stoppe at serien vises på tv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå