Gå til innhold

Jarle Andøy...HOT or NOT?:p


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sier Hot,hooot, HOT!:P

Måtte kjøpe VG i dag kun fordi jeg måtte lese hva slags spennende det sto om han.

Ville aldri hatt en slik kjæreste som reiser jorden rundt, men han facinerer meg alikevel...spennede fyr, skikkelig rampegutt!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NOT! Syns han har oppført seg som en GEDIGEN drittsekk mot familiene til de som omkom. Han tar ikke hensyn til noen andre enn seg selv.

Skrevet

er ikke så videre hot å se til, men stemmen er sexy. litt nedtur når han snakker engelsk da, hehe

Skrevet

Hot, hot, hot og atter HOT!

Han er faktisk så hot at jeg drømte om han forrig natt...

 

Gud, han er råååkjekk!! Nam!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Absolutt NOT.

 

Irriterer meg faktisk at jeg ikke ser hva som får så mange til å skjelve i knærne! Han er en helt alminnelig utseende gutt, som høres litt ut som en sliten narkoman når han snakker...

Skrevet

Utseendemessig er han ganske hot. dessverre gjør oppførselen hans ham til en NOT!!!

Skrevet

Synes egentlig han er ganske HOT av utseendet, men skjønner ikke hvorfor folk liker måten han prater på? Han høres skikkelig sliten og litt dopa ut. :P

Skrevet

Ekstrem HOT! Leste selv vg bare pga han:-) Vestfold Blad har mange bra reportasjer om han, turen og all kritikken han får. Sjekk ut VB på facebook dere som er intressert.

Skrevet

Han ser ikke spesielt hot ut og dialekten hans er i tillegg "sytete". Jeg kan ikke forstå at dette er en hotting. Jeg sier NOT

Skrevet

NOT!! Blir irritert når jeg ser han på tv, aviser ol. Vet ikke helt hvorfor, men han virker så veldig usympatisk av en eller annen grunn..

Skrevet

HOT :) Herlig fyr synes nå jeg. Uansett om han er dopa eller ei.

Han har en særegen personlighet :P

Både jeg og sambo han sansen for ham!!

Skrevet

HOT!! Så hot at jeg har gått til innkjøp av Berserk t-skjorte:-)

Skrevet

NOT! Han virker hyggelig, men barnslig. Og at stemmen hans er sexy, som alle sier, det skjønner jeg virkelig ikke! Syns han er nasal og guttete når han snakker. Ikke det jeg forbinder med sexy!

Skrevet

Ser ut til at det er flere enn meg som mener han er en skikkelig HOTTIE da:P

 

HI

Skrevet

Jeg sier Hot,hooot, HOT! :P

Måtte kjøpe VG i dag kun fordi jeg måtte lese hva slags spennende det sto om han.

Ville aldri hatt en slik kjæreste som reiser jorden rundt, men han facinerer meg alikevel...spennede fyr, skikkelig rampegutt! :P

 

HAHA! Gjorde akkurat det samme i dag (kjøpte VG, altså)! Og kjekk i dress var han også ;-)! Så jeg sier HOT!

Skrevet

Hot , men han blir til not pga.handling. 2 av familiene til de 3 som omkom er i mot at det lages underholning av deres død. Det i seg selv burde være mer enn nok til å stoppe at serien vises på tv.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...