Gå til innhold

Sex og sengetøy...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lurt litt på et par ting: Pleier det å bli søl i sengen deres etter sex? Hva pleier dere å gjøre rett etter et samleie? Hvis det blir søl i sengen, skifter dere alltid sengetøy da? Hos oss blir det ofte, ikke alltid, noe søl. Etter sex går vi på badet begge to for å gå på do og vaske oss. Ikke noe særlig romantisk.... Vi skifter ikke alltid sengetøy etterpå. Har vi sex på kvelden, skifter vi tidligst dagen etterpå, men det kan gå flere dager til også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir som regel ikke noe søvn, skifter ikke sengetøy eyyer sex, da måtte jeg ha skiftet 3-4ganger i uka.

Begge går på badet etterpå.. Jeg må alltid tisse etterpå, hvis ikke kan jeg få uvi.

Skrevet

Hehe :) Blir ikke veldig mye søl. Har som regel et håndkle eller papir på lur ;) Skifter på sengen hver 14 dag, om vi har sex eller ikke. :P

Skrevet

Dette er kanskje litt ekkelt å skrive... Men vi pleier alltid å tørke "sølet" før det kommer ned i sengetøyet.. Ingen har vel lyst å sove på den våte flekken? Dermed er det ikke behov for å bytte sengetøyet etterpå..

Skrevet

Har alltid papir i nærheten så det ikke søler, for det bare griser hvis ikke. Holder papiret mellom beina og løper på do :P

Skrevet

Jeg passer på å havne på sida hans, i tilfelle... Hehe!

Somregel blir det ikke noe søl, han pleier å stikke etter litt papir til meg som jeg stapper mellom beina før jeg går på do.

Jævlig romantisk ja...

Men man tenker ikke på det, begge to er bare dritfornøyde etter at vi har fått oss litt endelig!

Ikke så lett med 2 små... ;-)

Og nei, vi gidder ikke skifte sengetøy...

Skrevet

Legg et håndkle i senga før dere har sex. Vi har alltid et håndkle liggende på siden av senga, og så tar det ca 1/2 sekund å legge det ut før vi begynner. Mye lettere å vaske et håndkle etter sex enn hele sengetøyet ;)

Skrevet

Blir det søl så blir det søl. Noen ganger på hans side, noen ganger på min. Bytter ikke sengetøy etter sex, da måtte jeg ha byttet minst annen hver dag. Bytter hver 14.dag omtrent. Så ja, det er litt flekkete mot slutten, men det går av i vask så det er da ikke noen krise. Og det er verdt det ;)

Skrevet

Jeg passer på å havne på sida hans, i tilfelle... Hehe!

Somregel blir det ikke noe søl, han pleier å stikke etter litt papir til meg som jeg stapper mellom beina før jeg går på do.

Jævlig romantisk ja...

Men man tenker ikke på det, begge to er bare dritfornøyde etter at vi har fått oss litt endelig!

Ikke så lett med 2 små... ;-)

Og nei, vi gidder ikke skifte sengetøy...

Fantastisk:-D Passe på å søle på hans side, he he he.

Men ærlig talt dere, er det virkelig noen som lar alt flyte ut i senga? Det tror jeg ikke på.....

Honkle er fint, ha ha ha

Skrevet

Har hvert vårt håndkle klart, og tørker før man flyr på do og fjerner siste rest. ;)

Sengetøyet skiftes til "normal" tid, vi kunne jo ikke skifta det hver eneste gang vi har sex. ;)

Skrevet

Skifter ikke på sengen etter hver gang. Da hadde det blitt mye skifting her i huset :P Vi har alltid et håndkle i fotenden og så går vi alltid en tur på toalettet etterpå. Kanskje ikke romantisk, men det funker for oss.

Ellers er vi ganske flinke å ta slikt like etter at barna har lagt seg, da tar vi oss en koserunde på soverommet før vi går i dusjen sammen. Etterpå setter vi oss sammen i sofaen foran TVen og koser oss med en film eller noe annet spennende på TV :)

Skrevet

Har et håndkle under oss vi. Også et liggende ved sengen som vi tørker oss med.

Etter at vi har fått barn så har vi ikke sex i sengen vår lenger, her er det gjesterommet som brukes til sånne aktiviteter.

Syns det er greit å gjøre det sånn når vi har barn sovende i samme rom og barn som kommer i sengen til oss utpå natta/morgenen.

Skrevet

vi legger fler håndkler under oss, men vurderer å kjøpe Pvc laken som jeg ser at en over her har! Jeg squirter så det blir veldig mye griseri å har vi ikke nok håndkler så blir det veldig vått i sengen å da må vi både bytte sengetøy og legge håndkler under lakenet så det ikke skal bli ekkelt å ligge på.

Det er godt mens vi holder på, men et sabla slit etterpå :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...