Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 når det kommer til yrke og jobb? Og hva jobber dere med nå? Min drøm var barnepsykolog og kriminaltekniker. Jobber nå på kontor med en akademisk bachelor i bunn. Dere da:) ? Spennende å se om mange klarte å holde liv i drømmen:)
Gjest Ziva Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Ha ha, jeg skulle bli elektrikker og gifte meg med en oppvaskmaskin
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 I ei bok fra 5.-6.klasse ("Det er mitt valg". Morsom bok!)står det at jeg skal bli dyrlege eller frisør (sååå typisk) og at jeg IKKE skal bli fallskjermhopper eller lærer. Jeg er lærer....
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 I ei bok fra 5.-6.klasse ("Det er mitt valg". Morsom bok!)står det at jeg skal bli dyrlege eller frisør (sååå typisk) og at jeg IKKE skal bli fallskjermhopper eller lærer. Jeg er lærer.... å bli lærer var forøvrig pappas drøm, så jeg har nok blitt litt påvirka... ;-)
Bondejenta Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Som barn ville eg bli "Hallodame".. åååh for ein draum! Vart lærar. Heldigvis
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Jeg skulle bli astronaut!! Det var drømmen i mange år. Ble dyrlege, da Ikke så værst det heller!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 Jeg skulle bli dyrlege. Men etter tre år droppet jeg ut av studiet og begynte på naturmedisin i steden (fortsatt på dyr da). Bor på gård og har masse nærhet til naturen Trives som bare det
midgard Skrevet 26. februar 2012 #8 Skrevet 26. februar 2012 Da jeg var liten var jeg fast bestemt på at jeg skulle bo på en seter langt opp på fjellet og yrkestittelen skulle bli "budeie" - gå i bunad, spille horn (lang sak, for å lokke inn dyra....).... he he he he.... ja ja, ble lærer da:)))))
Skylander Skrevet 26. februar 2012 #9 Skrevet 26. februar 2012 Jeg skulle bli astronaut, men så ble jeg bare naut isteden for ;P Ellers drømte jeg om å bli prinsesse, modell eller sanger
geitemarken Skrevet 26. februar 2012 #10 Skrevet 26. februar 2012 Da jeg var 4-6 skulle jeg bli sykepleier. Fra 6-12 skulle jeg bli politi. Fra 12-16 skulle jeg bli helikopter pilot, inspirert av Airwulf (eller hva det heter). Jeg satset på den første magefølelsen og trives med det:)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #11 Skrevet 26. februar 2012 Jeg skulle bli "sånn som graver etter dinosaurer" som jeg så fint kalte det. Hva veldig intressert i dinosaurer som liten, og det henger i ennå
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 26. februar 2012 #12 Skrevet 26. februar 2012 Jeg ville bli ridepoliti eller internasjonalt berømt sprangrytter (jeg var litt over gjennomsnittet interessert i hest, kan du si!). I dag jobber jeg innen kulturadministrasjon og sitter på kontor foran en pc hele dagen. Men der kommer jeg nok ikke til å bli
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 26. februar 2012 #13 Skrevet 26. februar 2012 Jeg skulle bli "sånn som graver etter dinosaurer" som jeg så fint kalte det. Hva veldig intressert i dinosaurer som liten, og det henger i ennå Det er min drøm i dag Hehehe.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #14 Skrevet 26. februar 2012 Jeg skulle bli så mye rart. Lærer, kaptein, pilot, lege, psykolog, baker, frisør, dyrlege, prinsesse, konge(!), rallybilsjåfør og rallybåtsjåfør.. Læreryrket er ikke noe meg, kaptein og pilot er og uakktuelt. Baker og frisør er slikt jeg gjør som hobby. Glad i å lage kaker med pynt osv, men ville aldri jobbet med det. Prinsesse og konge sier vel seg selv, Mette marit ødela det.. Jeg skal studere til å bli sykepleier. Er omsorgsarbeider enda. Liker helse og mennesker, men vil ikke bli lege. Så drømmen er ikke helt vekk, selv om jeg har justert den litt.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 26. februar 2012 #15 Skrevet 26. februar 2012 Som liten vekslet jeg mellom postdame og gaupejeger. Ble ingen av delene I tenårene ville jeg bli journalist. Nå studerer jeg noe annet og er freelance skribent på fritiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå