Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 når det kommer til yrke og jobb? Og hva jobber dere med nå? Min drøm var barnepsykolog og kriminaltekniker. Jobber nå på kontor med en akademisk bachelor i bunn. Dere da:) ? Spennende å se om mange klarte å holde liv i drømmen:)
Gjest Ziva Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Ha ha, jeg skulle bli elektrikker og gifte meg med en oppvaskmaskin
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 I ei bok fra 5.-6.klasse ("Det er mitt valg". Morsom bok!)står det at jeg skal bli dyrlege eller frisør (sååå typisk) og at jeg IKKE skal bli fallskjermhopper eller lærer. Jeg er lærer....
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 I ei bok fra 5.-6.klasse ("Det er mitt valg". Morsom bok!)står det at jeg skal bli dyrlege eller frisør (sååå typisk) og at jeg IKKE skal bli fallskjermhopper eller lærer. Jeg er lærer.... å bli lærer var forøvrig pappas drøm, så jeg har nok blitt litt påvirka... ;-)
Bondejenta Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Som barn ville eg bli "Hallodame".. åååh for ein draum! Vart lærar. Heldigvis
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Jeg skulle bli astronaut!! Det var drømmen i mange år. Ble dyrlege, da Ikke så værst det heller!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 Jeg skulle bli dyrlege. Men etter tre år droppet jeg ut av studiet og begynte på naturmedisin i steden (fortsatt på dyr da). Bor på gård og har masse nærhet til naturen Trives som bare det
midgard Skrevet 26. februar 2012 #8 Skrevet 26. februar 2012 Da jeg var liten var jeg fast bestemt på at jeg skulle bo på en seter langt opp på fjellet og yrkestittelen skulle bli "budeie" - gå i bunad, spille horn (lang sak, for å lokke inn dyra....).... he he he he.... ja ja, ble lærer da:)))))