Gå til innhold

Hvilke vogner har dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt mange, men er mest fornøyd med :

 

Teutonia Elegance og Teutonia timmy.

Skrevet

Brio happy som hovedvogn, og så har jeg bestilt ABC design cobra som ekstravogn. Den har adapter til bilstolen. Suverent!

Har også en Titanium Breeze Baby trille med full liggestilling.

2 barn, ett på nesten tre og ett nyfødt.

Skrevet

jeg var veldig usikker på hvilken vogn jeg skulle kjøpe. det ble brio happy duo. det angrer jeg ikke et sekund på fordi det har vært så mye snø og glatt og slaps etter at babyen kom.

Gjest sandyBay1
Skrevet

Silver Cross :) Hatt den til alle gutta, og skal brukes nå igjen om ca 14 dager :D

 

Har vogna til baby er minst 1 år.

Skrevet

Vi har City Cross og en Abc Cobra Design som er for liten nå!

Skrevet

Hadde emmaljunga edge duo til første mann, kjempefornøyd! Gleder meg til å ta den i bruk igjen i november! ;)

Skrevet

Har en silvercross. Men den er for liten nå. Hadde også en Quinny freestyle i bilen med adaptere til bilsetet også. Genialt!

Nå bruker jeg emmajunga city cross.

 

Veldig forskjellige vogner og de har fungert bra. Minst fornøyd med Quinnyen. Bagen ble veldig fort for liten og sportsvogn delen likte jeg ikke.

Skrevet

Hatt TFK twist til 2 barn. Ønsker Emmaljunga city cross neste gang.

Skrevet

Teutonia prestige, ABC Design cobra, Mac Laren quest

Skrevet

Vi skal kjøpe Mountain buggy Urban jungle. Jobber i barnehage og har fått testet mange ulike vogner og liker denne best :D

Skrevet

Teutonia prestige, ABC Design cobra, Mac Laren quest

 

Vet du hvor mange kg i sittedelen vognen tåler`? Abc :)

Jenta vår er 15mnd, og føler hun er for tung til vognen, ca 11kg tror jeg.. nesten.. sånn ast den blir ustabil.

Skrevet

Her i huset har vi en Emmaljunga Edge Duo med en Quadrolift, adapter til Emmaljunga First Class bilstol og bilstolen da.

TFK Twist som ekstravogn og er kjempefornøyd med disse.

 

Har alltid hatt sansen for Emmaljunga :)

Skrevet

Emmaljunga, liker ikke.

Bugaboo Bee, liker sånn passe. Genialt til bilstol og små barn.

Mountain Buggy Swift, liker veldig godt til litt større barn.

Skrevet (endret)

Svar svar :)

 

 

Quinny med dreamibag og tfk twist. Er superfonøyd med tfk vogna ! Anbefales !

Endret av Mrs Smith
Skrevet

City cross og chicco liteway. Knallfornøyd med begge, til sitt bruk såklart. Kjøper Sykkelvogn nå som også blir mer hardcore skogsvogn.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Brio Go elsker den!

Har også Phil and Teds et eller annet,

 

Og på utkikk etter den perfekte trille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...