Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Har hatt mange, men er mest fornøyd med : Teutonia Elegance og Teutonia timmy.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Brio happy som hovedvogn, og så har jeg bestilt ABC design cobra som ekstravogn. Den har adapter til bilstolen. Suverent! Har også en Titanium Breeze Baby trille med full liggestilling. 2 barn, ett på nesten tre og ett nyfødt.
Von Hertelhofen Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 jeg var veldig usikker på hvilken vogn jeg skulle kjøpe. det ble brio happy duo. det angrer jeg ikke et sekund på fordi det har vært så mye snø og glatt og slaps etter at babyen kom.
Gjest sandyBay1 Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Silver Cross Hatt den til alle gutta, og skal brukes nå igjen om ca 14 dager Har vogna til baby er minst 1 år.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Vi har City Cross og en Abc Cobra Design som er for liten nå!
marista Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 Hadde emmaljunga edge duo til første mann, kjempefornøyd! Gleder meg til å ta den i bruk igjen i november!
Isola&Lille+julegave Skrevet 26. februar 2012 #8 Skrevet 26. februar 2012 Har en silvercross. Men den er for liten nå. Hadde også en Quinny freestyle i bilen med adaptere til bilsetet også. Genialt! Nå bruker jeg emmajunga city cross. Veldig forskjellige vogner og de har fungert bra. Minst fornøyd med Quinnyen. Bagen ble veldig fort for liten og sportsvogn delen likte jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #9 Skrevet 26. februar 2012 Hatt TFK twist til 2 barn. Ønsker Emmaljunga city cross neste gang.
magica fra tryll Skrevet 26. februar 2012 #10 Skrevet 26. februar 2012 Teutonia prestige, ABC Design cobra, Mac Laren quest
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 26. februar 2012 #11 Skrevet 26. februar 2012 Simo kombi og Quinny Freestyle
Bittelille'12 Skrevet 26. februar 2012 #12 Skrevet 26. februar 2012 Vi skal kjøpe Mountain buggy Urban jungle. Jobber i barnehage og har fått testet mange ulike vogner og liker denne best
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #13 Skrevet 26. februar 2012 Teutonia prestige, ABC Design cobra, Mac Laren quest Vet du hvor mange kg i sittedelen vognen tåler`? Abc Jenta vår er 15mnd, og føler hun er for tung til vognen, ca 11kg tror jeg.. nesten.. sånn ast den blir ustabil.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #14 Skrevet 26. februar 2012 Her i huset har vi en Emmaljunga Edge Duo med en Quadrolift, adapter til Emmaljunga First Class bilstol og bilstolen da. TFK Twist som ekstravogn og er kjempefornøyd med disse. Har alltid hatt sansen for Emmaljunga
smelia Skrevet 26. februar 2012 #15 Skrevet 26. februar 2012 Emmaljunga, liker ikke. Bugaboo Bee, liker sånn passe. Genialt til bilstol og små barn. Mountain Buggy Swift, liker veldig godt til litt større barn.
Mrs Smith Skrevet 26. februar 2012 #16 Skrevet 26. februar 2012 (endret) Svar svar Quinny med dreamibag og tfk twist. Er superfonøyd med tfk vogna ! Anbefales ! Endret 26. februar 2012 av Mrs Smith
L-8 Skrevet 26. februar 2012 #17 Skrevet 26. februar 2012 City cross og chicco liteway. Knallfornøyd med begge, til sitt bruk såklart. Kjøper Sykkelvogn nå som også blir mer hardcore skogsvogn.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 26. februar 2012 #18 Skrevet 26. februar 2012 Brio Go elsker den! Har også Phil and Teds et eller annet, Og på utkikk etter den perfekte trille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå