Gå til innhold

Lurer på hvorfor dette huset er så billig...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mangler energiattest.

Selger har ikke bodd der.

På bildene kan de se ut som noe arbeid er litt slurvete gjort, det gjør at folk spør seg om de viktige tingene også er slurvete utført...

Det kan være nok til at folk er skeptiske.

Beliggenheten kan sikkert også ha noe å si, uten at jeg er kjent i området...

Skrevet

Bare to soverom... Litt lite for målgruppen.

Skrevet

Huset er opprinnelig fra 1920 og det står ingenting om hva som er gjort med feks isolering. Avispapir til isolering var jo typisk tidligere... Drenering står det ingenting om. Det ser heller ikke ut som at huset har kjeller. Her vi bor er det veldig få hus som har det, men hvis de fleste andre husene i området har det, er det helt sikkert en ting som trekker ned.

Skrevet

sikkert fordi det ser ut som at kjøkkeninnredningen og baderomsinnredningen er innsmurt med bajs....

Skrevet

Tja, hvis man googler adressen og leser boligsalgsrapporten er jeg ikke overrasket...http://www.dnbeiendom.no/ObjectData/70211101/70211101_2503701.PDF

Taket er elendig, dreneringen er dårlig (og dermed er de 30 kvm P-rom i kjelleren å regne som ubeboelige etter min mening). Dette kombinert med at det ser ut som om boligen har vært utleid ( = beboere som ikke bryr seg om huset, og som gjerne ventilerer minst mulig for å spare strøm på vinteren), samt at det er elendig med parkering og ingen egen hage ville gjort huset uaktuelt for meg.

Skrevet

Likte ikke kjøkkenet. Men sjekk adressen på gule sider, mulig det er tettbebygd rundt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...