Gå til innhold

Er Maclaren verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor/hvorfor ikke? Valgets kvaler...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, de har stilige vogner.. men personlig synes jeg man kan få en like god trille for halve prisen. Har hatt flere triller, og McLaren var ikke den største favoritten hos oss... Men det er vel smak og behag

Skrevet

Hvilke vogner står det mellom da?

Kan nok bli like fornøyd med en billigtrille. Kommer vel litt an på hva som er viktig med trilla og hvor og hvor mye man skal bruke den. Hjulene er jo veldig gode på Maclaren i forhold til billigvogner, men hvis man bare skal trille på kjøpesenter og asfalt merker man nok ikke så stor forskjell.

Grunnen til at vi valgte Maclaren var pga den har stor skjerm som dekker helt for sol når ungen sover, full liggestilling og fire gode hjul. I tillegg synes jeg den er veldig fin. :-)

Men hadde vi måttet spare i lang til for å få rå til maclaren, ville jeg nok sett etter noe annet. Så stor forskjell er det nok ikke.

Skrevet

Jeg har mclaren og kjøpte den når vi skulle på ferie, elsker den solskjermen som kan legges helt ned. Super praktisk på ferie (men det er jo bare noen uker i året). Hjula er veldig gode, spes på litt dårlig underlag. Ellers synes ikke jeg det er noe spess med den.

Skrevet

Vel verd pengene (XLR)!

Brukte bare den fra eldsemann var 3 måneder (bodde på Manhattan da), og den er nok den som er mest brukt til lillebror også.

Grunnen til at jeg kjøpte den var at den er ei fullverdig barnevogn som jeg kan slå sammen og få inn i bilen med ei hånd. Fungerte fint på vinterføre i NYC, men ikke på vinterfør i bygde-Norge

Skrevet

Hei! har dere link til en slik trille dere snakker om? Hva koster den ca og hvor får man kjøpt den? Høres ut som noe jeg vil ha :-)

Skrevet

http://biteringen.no/produkter2/barnevogner/

Jeg bestilte herfra. Maclaren Techno xt, også er det xlr som er litt større. Koster 2980 kr for xl, (+ frakt som er på 200 kr ca) og 3990 kr for xlr.

Xt er mer enn stor nok, så trenger egentlig ikke xlr etter min mening, hvis du skal bruke den som trille. :-)

Skrevet

Vi skal kjøpe Mb Swift i stedet for Maclaren. :)

Skrevet

vent på easywalker june...wow halleluja. den skal jeg ha

Skrevet

Babyjogger city mini er også genial. Og hvis du venter på june kommer også babyjogger med

en lignende trille som heter versa.

Skrevet

JA! Er min mening. Sykt god vogn. Lett i vekt, enkel å legge sammen og ta opp, tar liten plass, stabil, fin, praktisk med å kunne dra ned hele skjermen og meget slitesterk. Vi har brukt vår på to barn. Mye til reise trille og byen trille. Er så lett å manøvrere.

Men for all del. Alle har egen meninger. Jeg syns den var fantastisk, men har ikke prøvd flere så har ikke noe å sammenligne med ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...