Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Jeg får ikke bestemt meg om jeg liker den eller ikke... De "tilbakeblikkene" fra eventyrverden er veldig kjedelige syns jeg....
jordbærsjokolade Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Jeg får ikke bestemt meg om jeg liker den eller ikke... De "tilbakeblikkene" fra eventyrverden er veldig kjedelige syns jeg.... Elsker den:) Sitter og venter nå. Eneste dumme er at episodene er aaalt for korte!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Jeg liker det og har hittil sett tretten episoder uten å bli lei. Det eneste er at det kan være litt langtekkelig, det skjer egentlig ikke så veldig mye. Liten fremgang. Har lest at det er skaperne av LOST som står bak Once Upon a Time, og da er det vel fare for at de det blir en unødvendig lang serie.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Skal det ikke bare være en kortserie da?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Det kommer bare 22 episoder av den
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Det blir nok minst en sesong to. De sier at første sesong skal ha 22 episoder, så da åpner det nok for en sesong to. Om ikke tre.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 Nei, det er bestemt at sesong EN skal ha 22 episoder. De fleste venter på at de skal annonsere en sesong nummer to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå