Mari på landet Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Har dere noe underholdende å anbefale?
Gjest Antarctica Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Syns dere burde hoppe over alle barnslighetene og gi henne en egen bil.
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Om du søker på princess så kommer det opp litt forskjellige "jente spill " :-)
elmaaani Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Har du testa elleville elfrid og monkey lunchbox? Jenta mi er 2,5 og noen av disse oppgavene er for avanserte for henne..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 Har en på iphone som heter Make me a princess. Jenta på 5,5 elsker den. Man kler på en prinsesse flotte kjoler, velger hårfrisyrer, vesker, sko etc. Som en digital papirdukke. Ellers er Elias populær her. Flere spill som finn fem feil, finn hvem som passer sammen etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå