Gå til innhold

Hva synes dere om denne tapeten ? Barnerom.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er knallfin! :) Visste ikke at den hadde kommet i grå, bare sett den blå. Likte den grå veldig godt. :)

Skrevet

Har kikket på den blå også, men denne er var med dus. Er redd den blå blir for bråkete.

Skrevet

Elske Ferm living! lampene også.

Skrevet

Jeg tenker "fytti rakkern så stygt".

I tillegg er fargene så duse at de sansynlig vis ikke slår ann hos en fireåring og mønsteret så barnslig at dere må belage dere på å skifte den ut før skolestart.

Skrevet

Jeg tenker "fytti rakkern så stygt".

I tillegg er fargene så duse at de sansynlig vis ikke slår ann hos en fireåring og mønsteret så barnslig at dere må belage dere på å skifte den ut før skolestart.

Hehe, det var vel egentlig det min kjære sa også.

Han like det med masse møsnter og farger, og synes sånn tapet med en farge nede, en oppe og bord på midten fortsatt er kjempefint.

Vi har en vei å gå for å bli enige...

Har du noen forslag til hva DU synes er fint ?

HI

Skrevet

Ja, den med roboter er også knallfin. Viste dem til 4 åringen nå i sted, og han likte robotene best.

Fant enda en fin, lages på mål etter veggen :

http://www.isak.co.u...&products_id=32

Den likte ihvertfall min kjære også.

HI

Skrevet

Ja, den med roboter er også knallfin. Viste dem til 4 åringen nå i sted, og han likte robotene best.

Fant enda en fin, lages på mål etter veggen :

http://www.isak.co.u...&products_id=32

Den likte ihvertfall min kjære også.

HI

Den var knallfin!

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Den siste var fin, litt dumt det er ugler på bare de betyr jo ulykke, død og skade.. Ikke klokheysom mange tror.. Så litt teit av meg kanskje, men vil ikke ha det på barnerommet...

Skrevet

Den siste var fin, litt dumt det er ugler på bare de betyr jo ulykke, død og skade.. Ikke klokheysom mange tror.. Så litt teit av meg kanskje, men vil ikke ha det på barnerommet...

Hehe, det har jeg ikke hørt om. Ugler er jo veldig i vinden på altmulig nå da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...