Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Vi sluttet å røyke sammen for noen år siden, og i sommer så sprakk han. Jeg ble rasende og sa at han måtte velge mellom meg og røyken. Han lovde å slutte. I går fortalt han meg at han røyker! Jeg er så sint at jeg vil sprekke! Jeg ba ham reise til helvete og pakke sakene sine. Han sier at jeg ikke skal få bestemme over ham og at han røyker hvis han vil. javel, men da er han en skilt mann! Så kan han sitte der med røyken sin og tenke at han valgte vekk familielivet for noen jævla sigaretter. Helvetes idiot. Nå er han ute, men når han kommer hjem i kveld så skal jeg be ham pakke og dra. Hvis det er så forbanna viktig å røyke sigaretter, så værsågod. Jeg er så SINT, jeg må bare få det ut her før det klikker for meg! Idiot av en mann!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Oij... ikke rart statistikken for skilsmisser øker!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Men kjære vene... Det er da faktisk han selv som bestemmer det. Høres ut som han skulle være narkoman eller noe...
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Hmmm.... Tviler på at det egentlig er røyken som er problemet. tror dere har større problemer enn som så. Og om du hiver han ut pga det, noe som egentlig kun skader han selv om det ikke er økonomiske grunner til røykestopp, så våger jeg å tro at du egentlig ikke elsker han på den rette måten.
prøver1991 Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Du kan liksom ikke tvinge mannen din til å slutte å røyke. Og dette synes jeg høres veldig egoistisk ut av deg.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 Når du blir Så sur skjønner jeg jo at han har holdt det skjult for deg.. Håper du roer deg og at ikke en hel familie blir splittet pga en avhengighet av nikotin.. Kanskje du kan støtte opp om han, siden han ikke har klart det på egenhånd?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #8 Skrevet 26. februar 2012 men si meg, har du ikke kjent at han røyker?? jeg sluttet også for over 1 år siden, og jeg kan kjenne det på folk lang vei.om de røyker. Jeg tror det er andre ting her også, det kan umulig bare være røyken. I såfall, er det ikke rare forholdet dere har hatt......
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #9 Skrevet 26. februar 2012 Jeg er sint fordi han gikk bak ryggen på meg, sint fordi han love å slutte men fortsatte, sint fordi han bruker våre penger på giften sin! Jeg sa til han at måtte slutte ellers ville jeg skille meg og hanlovde å slutte. Så sier han til meg i går at han fortsatt gjør det!!!!!!!!! Så han vil heller skilles fra meg enn å slutte å røyke! Fy faen, nå føler jeg meg jævlig elsket. Han gidder ikke engang å stumpe røyken for å bevare familien. HI
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #10 Skrevet 26. februar 2012 Men kjære vene... Det er da faktisk han selv som bestemmer det. Høres ut som han skulle være narkoman eller noe... Han er jo det, på en måte, bare at det er en lovlig rusgift han er avhengig av. Ville ikke likt det jeg heller, om mannen min ikke greide å prioritere det at hans barn fikk beholde pappaen sin i live, foran de minuttene med nytelsen en sigarett gir.
kaklemor Skrevet 26. februar 2012 #11 Skrevet 26. februar 2012 men si meg, har du ikke kjent at han røyker?? jeg sluttet også for over 1 år siden, og jeg kan kjenne det på folk lang vei.om de røyker. Jeg tror det er andre ting her også, det kan umulig bare være røyken. I såfall, er det ikke rare forholdet dere har hatt...... Signerer denne! Hehe, du kan ikke bestemme om han skal eller ikke. Du ødelegger familielivet, ikke han.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #12 Skrevet 26. februar 2012 Nå er jeg nysluttet, men mener bestemt at slike ultimatum ikke hjelper slutteånden. Her er det faktisk du som gjør sigarettene viktigere enn ekteskapet...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #13 Skrevet 26. februar 2012 og siden du selv har røykt burde du ha mye mere forståelse for at han ikke har klart det.Du vet hva det vil si å slutte. tilby han støtte,og la han begynne med champix, om du synes han er verdt så mye penger da, det betyr vist veldig mye for deg det, at han bruker penger på røyk. Litt støtte er vel det han trenger og ikke en seprasjon mitt i fleisen...eller, hadde jeg vært han, hadde jeg tatt imot den gyldne billett til frihet, og finne ei som godtar for den han er...... hadde det vært noe HI???? er det det du vil????
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 26. februar 2012 #14 Skrevet 26. februar 2012 Jeg er sint fordi han gikk bak ryggen på meg, sint fordi han love å slutte men fortsatte, sint fordi han bruker våre penger på giften sin! Jeg sa til han at måtte slutte ellers ville jeg skille meg og hanlovde å slutte. Så sier han til meg i går at han fortsatt gjør det!!!!!!!!! Så han vil heller skilles fra meg enn å slutte å røyke! Fy faen, nå føler jeg meg jævlig elsket. Han gidder ikke engang å stumpe røyken for å bevare familien. HI hehehe... Nå ler jeg meg nesten skakk, hi.. Elsker han deg ikke bare fordi han ikke slutter å røyke fordi du krever det? Hva med å se det fra den andre siden? Du kan da ikke VIRKELIG elske han om du hiver han ut pga at han er en røyker.. Og bruker penger på giften sin? Tror du ikke skal snakke så høyt om det, hi, du har jo røyket selv.. Og ja, jeg røyker selv, derfor blir jeg oppgitt over å høre sånt. Jeg hadde aldri sluttet å røyke for en mann, jeg måtte ha villet det selv, ellers sprekker man bare. Hvis jeg akkurat har tatt meg en røyk og Henrik prøver å kysse meg, pleier jeg å trekke meg litt unna og spørre litt forsiktig.. "eehh jeg har akkurat tatt en røyk, jo..??..".. Han svarer bare "tror jeg overlever, gitt".. Hadde det vært motsatt, at han hadde nektet å kysse meg når jeg har tatt en røyk, jaja, da blir det ikke noe klinings da..
marista Skrevet 26. februar 2012 #15 Skrevet 26. februar 2012 Djiiizes! Har og slutta å røyga, mannen klarte d ikkje, men hadde vel aldri skillt meg av den grunn. Ke ska du sai? Gadd sje meir for han klarte sje slutta å røyga.... Trist!
Vossafår Skrevet 26. februar 2012 #16 Skrevet 26. februar 2012 Hoho, skjønner du er sint, men hvis du skiller deg fordi han røyker så må du reise deg opp, tørke støvet av klærne, gå bort til speilet, se pÅ deg selv og tenk: ER DETTE DET VERSTE SOM KAN SKJE I ET FORHOLD?! Så går du å ser på barna dine når de er sammen med faren sin og vurder om det er verd å ofre fordi han ikke gjør akkurat som du vil. Det er en filleting å henge seg opp i. Herregud, er det rart folk blir bitter og sur her i verden?! Hvis du sier at du forstår at han ikke greier å slutte, å at han kan slutte når det passer han selv så kan det hende at han slutter før du vet ordet av det! Rart at ikke han vil ha skilsmisse når du overkjører han sånn. Lokket mannen min til å slutte ved å de første ukene si at hver gang røykesuget ble for stort så har vi en seksuell aktivitet heftig klinings, sex, blowj, nevling og pirring. Flytte fokus fungerer som bare det! Pust ut et par dager så finner dere ut av det.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 26. februar 2012 #17 Skrevet 26. februar 2012 Å røyke er ikke det glupeste man gjør. Å overreagere sÅ til de grader vitner heller ikke om et spesielt glupt hode.
Light of my life Skrevet 26. februar 2012 #18 Skrevet 26. februar 2012 Djiiizes sier bare jeg. Har dere ingen virkelige problemer?
Gjest Heartbroken Skrevet 26. februar 2012 #19 Skrevet 26. februar 2012 Dette bare MÅ være ekte kjærlighet!
nasse nøffen Skrevet 26. februar 2012 #21 Skrevet 26. februar 2012 hjelpes meg, du kan ikke vært helt god... må jo være en befrielse å bli kastet ut av deg.......... hvem tror du at du er som kan bestemme dette? seriøst, ikke fortell dette til noen i allefall, at du skiller deg pga mannen røyker. De vil ikke tro du er helt i vinkel
nasse nøffen Skrevet 26. februar 2012 #22 Skrevet 26. februar 2012 å du sier at han velger bort familielivet for å kunne røyke... HVA GJøR DU DA? velger bort familielivet for at han røyker... Hadde noen satt slike krav til meg hadde jeg sagt jeg hadde sluttet, og gjort det i smug, og blitt enda mer røyksugen... og røyket enda mer...........
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #23 Skrevet 26. februar 2012 Du hi er et glimrende eksempel på at eks-røykere er langt mer fanatiske enn de som aldri har røyka.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #24 Skrevet 26. februar 2012 Vi sluttet å røyke sammen for noen år siden, og i sommer så sprakk han. Jeg ble rasende og sa at han måtte velge mellom meg og røyken. Han lovde å slutte. I går fortalt han meg at han røyker! Jeg er så sint at jeg vil sprekke! Jeg ba ham reise til helvete og pakke sakene sine. Han sier at jeg ikke skal få bestemme over ham og at han røyker hvis han vil. javel, men da er han en skilt mann! Så kan han sitte der med røyken sin og tenke at han valgte vekk familielivet for noen jævla sigaretter. Helvetes idiot. Nå er han ute, men når han kommer hjem i kveld så skal jeg be ham pakke og dra. Hvis det er så forbanna viktig å røyke sigaretter, så værsågod. Jeg er så SINT, jeg må bare få det ut her før det klikker for meg! Idiot av en mann!!!!!!!!!!!!!!!!! Unnskyld meg, men det er jo faktisk du som velger vekk familielivet pga noen sigaretter!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #25 Skrevet 26. februar 2012 Hmm røyket han da du traff ham? Hvis ikke, ga du uttrykk for at det ikke var greit for deg da han begynte? For hvis du ikke har gitt uttrykk fra starten av at dette ikke er noe du kan leve med, men "latt" han bli avhengig først (evt at han allerede var det da dere ble sammen), så er det jævlig dårlig gjort å plutselig kreve at han skal slutte. Det blir som å plutselig si til en partner man har hatt noen år "Nå får ikke du lov til å spise sjokolade mer, ellers er det rett ut" (eller noe annet som vedkommende liker). De færreste hadde vel godtatt at noen andre skulle bestemme noe sånt for dem. Og å da bli beskyldt for å ofre samlivet? Det er det den som stiller ultimatumet som gjør... Hadde man derimot sagt i begynnelsen av forholdet "Jeg kan ikke være sammen med noen som røyker/spiser sjokolade" og vedkommende da hadde lovt å slutte med det, og gitt inntrykk av å ha sluttet men fortsatt i smug, DA kunne jeg forstått sinnet. (Da har man startet forholdet på falske premisser.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå