Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Gråter og gråter, Bør kanskje legge til at jeg knapt har sovet på tre netter, men. Sitter her med mann, datter på 20 mnd, leilighet, stasjonsvogn, nummer to ventes i juli.. Og jeg kjenner at jeg vil ikke ha henne. Jeg orker knapt nok synet av hun jeg allerede har i dag. Hun sutrer og er trøtt og lei, jeg gråter og suterer og er trøtt og lei og føler meg fanget av hele situasjonen. Det er for sent for abort, aaaltfor sent. Og jeg ville ha henne, det var mitt forslag og lage ny unge. Hun satt på første forsøt. Og nå sitter jeg her, halvveis og vel så det, og vil ikke mer. Ble deprimert da lillemor ble født, og er redd det samme vil skje igjen nå. Vet ikke hva jeg vil med tråden her. Få det ut kanskje. Får meg ikke til å si til mannen at jeg ikke vil ha hverken ungen vi har eller ungen som er underveis mer. Jeg vil bare vekk fra alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Sender deg gode tanker, Håper det ordner seg for deg:) Alle har tunge tider i livet,men jeg er sikker på att det vil bli bedre:) Gi det litt tid bare=)
Vinterblomst Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 du bør oppsøke hjelp via legen din. det kan være godt å få snakke med noen som kan sette ting i perspektiv for deg, samt få deg inn igjen på et godt spor i livet. lykke til.
Tante_Esel Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 høres ut som om du ikke er helt ferdig med den depresjonen du hadde naar nr 1 ble født... synes du skal snakke med lege, saa du kan faa litt hjelp til aa komme deg opp igjen! - kanskje har du noen gode venninder som kan hjelpe deg ogsaa... det viktigste er at du snakker, og kommer deg videre! sender en god klem til deg!
Zalosalutt Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Føler virkelig med deg, dette er forferdelige tanker å gå med helt alene. Jeg ville tatt det opp med jordmor/lege, de kan kanskje hjelpe deg å sortere tankene litt, og å finne ut hva som faktisk ligger til grunn for disse negative tankene. Forebygg en evt depresjon Nå, søk hjelp! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Svangerskapsdepresjon er ikke uvanlig... Selv om det er et tema det ikke snakkes så mye om. Luftvtankene dine for jordmoren din, hun kan sikkert hjelpe. Kanskje det hjelper bare å si det til noen! HVis ikke kan hun nok henvise deg videre. Lurt å gripe tak i dette Nå før baby kommer. Får du nok hjelp av mannen din hjemme? Kan bli mye både å være sliten gravid og ha fullt ansvar for en tøtte på 20 mnd. Prøv å snakk med ham, fortell at du er sliten og oppgitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå