Gå til innhold

Ultralyd på St.Olav


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ha med seg bare 1 person, eller flere når en skal på ultralyd første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet av noen som hadde med seg 2 og en unge. tar med bare mannen jeg. de vil helst bare at du tar med en. da skal man respektere det.

Skrevet

I infoskrivet som blir sendt ut i forkant så ber de om at bare 1 person blir med på ultralyd, så dette respekterte vi selvsagt.

 

Dersom du ønsker å ha med flere, så er det jo en mulighet å bestille en privat ultralyd i etterkant :-)!

Skrevet

Det er ikke så god plass så om det ikke er nødvendig med flere holder det å ta med enten faren eller en annen voksen. Det står i brevet dere fikk at man ikke skal ta med unger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...