Gå til innhold

Erfaringer fra Elverum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal føde der med min første og lurer på om dere har noen erfaringer i fra sykehuset.

Hvordan de ansatte har vært, lystgass, basseng osv.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har født begge mine på Elverum og har vært fornøyd begge ganger :) Har kun truffet koselig personale når jeg har vært der..Har også hørt om de som ikke har vært fornøyd,men selv er jeg det og skal føde der for 3 gang om ca 8 uker...

De har lystgass der og badekar vet jeg..Har kun prøvd lystgassen selv,men ved første fødsel så var det iallefall badekar på den fødestua jeg lå på :-)

Skrevet

Er vel en grunn til at halvparten av de fødene fra Hamar velger Lillehammer fremfor Elverum, selv om det er dobbelt så langt, tenker nå jeg...

Skrevet

Har inga erfaring frå Elverum, men reknar med det blir fødsel på meg der, ein eller anna gong før påske;)

Ein del velger lillehamar framfor elverum, frodi "stort er bedre"(i følge jordmor), men det har eg personleg lita tru på. Store sjukehus betyr som regel mindre tid til kvar av dei fødande.

Dessuten finn ein missnøgde fødande kvinner på alle sjukehus;)

Skal innom sjukehuset ein dag no snart, for å sjå oss rundt:)

Kjenner eg gledar meg, er ikkje mange vekene igjen no!!:D

Skrevet

Hi.

Jeg bor nær Hamar, men har valgt Elverum for det. Tar heller den korteste reisevei enn unødvendig lengre reise. :P

Har hørt selv mye negativt med både Elverum, Gjøvik og Lillehammer, men også positive ting. Tror det kommer ann på hvem man prater med og hvordan innstilling man har før man kommer dit.

Må man ha time for å se seg rundt på sykehuset? Har en stund igjen jeg, så ikke hastverk enda.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...