Patetica fåkksi Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Balkongen er hvit med halv vegg og glass over, jeg har litt stoler og bord og annet ræl i forskjellig stil og farger, og tenkte male disse så de matcher. F.eks tatt stolene og benk i en farge, og kaffebord + plantearbeidsbord i en annen. Hvilke farger ville du valgt? Bananas med knall-lilla stoler og oransje bord? Eller vanlige svart/lysegrå?
Gjest sug lut Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Helt klart: gå for bananas! Jeg ville gått komplett tropisk aroma, forskjellig farge på hver stol . rød, gul, oransj, rosa, turkis - og på bordet. Mye kulere enn alt annet! Har sett noen interiørreportasjer med sånt og vært dødsmisunnelig.
Patetica fåkksi Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2012 Jeg syns også det ser dødskult ut, men finnes det små bokser med maling? Blir liksom litt dumt med nok maling til en hel vegg når alt som skal males er en stol.
Gjest Ziva Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Coop Obs byggevare har hatt små bokser.
Babykilo Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Prøvebokser er på en halv liter. Satans med jobb, da, men den som har tid får det fint. Tropisk høres kult ut!
Gjest sug lut Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Det blir sånn som Cuba-syden (hvis du skjønner) ser ut inni hue mitt, nemlig. Og prøvebokser er nok en god løsning, ja. Nå ble jeg inspirert - vil faktisk male bordplata mi også, den har sort smijern understell og jeg tenkte hvit... men ungen protesterte vilt og sa at alle maler alt hvitt, jeg vil ha en kul farge, mamma! Så da må jeg kanskje også ut og ha en prøveboks av noe.
Patetica fåkksi Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2012 Cuba-syden er helt greit for meg ass, kanskje det øker sjansen for cubanerbesøk også. Jeg har to stoler, et lite bord, en benk i hodet (akkurat nå bor den på Plantasjen men den skal snart adopteres av meg) og et arbeidsbord som også skal hentres hjem til sitt riktige hjem snarest. Fem ting. Eventuelt kan jeg gå helt mångki og male de pinnene i ryggen i andre farger også. Takk for tips gørls!
Gjest Siklerotte Skrevet 26. februar 2012 #8 Skrevet 26. februar 2012 Jeg stemmer for masse farger (kunne ikke hatt det selv, men synes det er kult-kult allikevel). Mye jobb, orker du virkelig å male pinnene i andre farger også? Når det er sagt tror jeg det er finest å holde seg til en farge, det kan bli litt mye.
Gjest amandine Skrevet 26. februar 2012 #9 Skrevet 26. februar 2012 Istemmer rotta! -Fint med farger, tenker jeg til stadighet. Men jeg kommer alltid tilbake til det enkle blå-hvite. Det har jeg iallefall gjort de siste hm hm hm årene. Iallefall siden jeg første gang malte rommet mitt blå-hvitt som 14-åring.. Kan ellers opplyse om at mye blomsterfestlige farger i solsteika kan tiltrekke ymse fykedyr og andre utendørs herligheter på leting etter blomstermat. Bare ett råtips å ta med i betraktningen fra hun kjipe som heller kaldt vann i hodet på folk..
Gjest Heartbroken Skrevet 26. februar 2012 #10 Skrevet 26. februar 2012 Cuba-syden er helt greit for meg ass, kanskje det øker sjansen for cubanerbesøk også. Jeg har to stoler, et lite bord, en benk i hodet (akkurat nå bor den på Plantasjen men den skal snart adopteres av meg) og et arbeidsbord som også skal hentres hjem til sitt riktige hjem snarest. Fem ting. Eventuelt kan jeg gå helt mångki og male de pinnene i ryggen i andre farger også. Takk for tips gørls! Sender min dypeste medfølelse til deg med en benk i hodet! Håper det går seg til og at du får plassert den et mer høvelig sted snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå