Gå til innhold

Jeg er 32- kan jeg ta piercing i navlen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke navlen min da den bare er et stort hull eller hvordan jeg skal beskrive den. Vil tro den ville blitt mye penere om jeg hadde fått pynt inne i hullet. Tenker i tilfelle noe mest mulig diskrè og klassisk.

Jeg har alltid hatt lyst på, men har latt være fordi jeg har vært redd for hva graviditet ville gjøre med en evnt. piercing. Nå har jeg fått barna jeg skal ha og har fortsatt lyst på. Driter jeg meg ut dersom jeg tar? Magen min er ikke spes. veltrent, men den er uten strekkemerker og helt ok. Litt ekstra, men ikke tjukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noen aldersgrense på slike dumheter...

Navlen er en av de skitneste stedene på kroppen, og det å lage en inngangsport der for infeksjoner er ikke lurt. Nå kommer infeksjonsfaren litt an på hvor dyp navlen er (hvor mye luft som kommer til), hvor mye du svetter osv, men det er uansett bedre å la være.

Skrevet

Du kan, men pent er det så absolutt ikke!

Skrevet

Tror det er 18 års grense for piercing, så du ligger laaaaaaaangt over!

Skrevet

Det er jo en "usynlig" piercing, så det spiller vel ingen rolle.

Jeg hadde en i øyenbrynet som jeg tok ut da jeg fylte 30.

Syns det blir litt tja desperat på et vis med det da.

Men det var veldig rart, for jeg tok den da jeg var 16!

I navlen er det jo bare du og gubben som ser... ;-)

Kjør på.

Skrevet

Som 32-åring går du vel ikke med magen bar annet enn fra badet til sengen og tilbake til badet igjen, så jeg skjønner ikke helt hvem som skal kunne reagere negativt annet enn mannen din ;)

Skrevet

Gjør som du vil og drit i hva andre mener!! Det er din kropp. Om du ombestemmer deg i fremtiden og tar den ut vil det alltid bli et lite arr da.. Men arret mitt skjemmer ikke meg hvertfall... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...