Gå til innhold

Liten gutt vil bruke dukkevogn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en dukkevogn av en bekjent ,og jeg har en gutt på tre og et halvt år.og nå vil han gå ute med dokkevogna .Han leker at bamsene er babyer.Hva syns dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt normalt vil jeg si :D

Skrevet

Det synes jeg er helt greit :)

Jeg har både gutter og jenter selv og samtlige har lekt med vogner, nå hadde guttene mine slike vogner i tre da så de er ikke like "girly" kanskje, men alle barn har en periode det er gøy å trille vogn.

Selvfølgelig kan gutten din ta seg en runde i nabolaget med bamsene sine i vogna, blir ikke søtere enn det Så kan han leke med bilene sine senere ;)

Skrevet

Helt greit :) Syns det er søtt med gutter som leker med dukker og vogner ol.

Skrevet

Jeg synes det høres helt normalt ut :) Barna leker det de opplever, og han opplever nok både damer og menn som gode rollemodeller å se opp til når det gjelder å ta seg av barn og familie!

Dessuten kan en vogn med hjul også i leken være både motorsykkel, sykkel og traktor !

Skrevet

Hvorfor skulle det være noe problem????

Skrevet

Høres da helt normalt ut. Jeg kan ikke komme på gutter som ikke har hatt dukker sånn i farta, bortsett fra de som ikke får dukker og som bruker bamsen som dukke.

Tror egentlig forskjellen er at de legger fra seg dukkene før jenter gjør, men det er ikke automatikk i det heller..

Skrevet

Eg synes det er rart at du finn på å spørje kva me andre synes om leiken til guten din.

Om guten vil trille dokkevogn så må han vel få lov til det?

Skrevet

Skjønner ikke problemet.

Er det liksom flaut for deg eller..?

Litt av noen holdninger du overfører til barnet ditt....

I gata mi bor det to jenter på 2, 5 år og en gutt på 3 år.

Alle tre triller dokkevogner ute her.

Jentene dullr og dillermed dukka si, gutten bruker den mest til frakt av ting har jeg sett.

Vogna til gutten er forøvrig knæsj rosa. ;-D

Skrevet

"Lar du" mannen din trille barnevogn HI, eller må du spørre om det også?

Folk flest er faen meg idioter.

Skrevet

Jeg syns det er skremmende at du tror det kan være noe galt i det. Og jeg syns gutten burde få en dukke med smokk og tåteflaske.

Skrevet

Hva skulle han ellers brukt dukkevognen til?

Skrevet

Jeg var i byen med mine to smågutter i går og de fikk lov å plukke seg ut en leke hver. Eldste valgte en lastebil, yngste på 2 år valgte en rosa dukkevogn som han bare forelsket seg i da vi var i lekebutikken.

Helt topp for meg, gjør da ikke noe!

La nå den gutten din leke med dukkevogn både ute og inne...

Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet, jeg. Barn leker med vogner og putter bamser og dukker oppi. Enten de heter dukkevogn eller gåvogn.

Lurer du fordi det liksom skal være forbeholdt jenter. Jenta mi digger dinosaurer og biler. Skal jeg sitte her og lure på om det er "greit "?

Skrevet

Skal det være noe galt i dette også nå? Skremmende.

Skrevet

Blir en flink pappa en dag da, helt normalt :) Han kommer raskt nok til å begynne med slostelek, våpen, drager osv.

Gjest sandyBay1
Skrevet

Mine tre store gutter/mannfolk på 12-16 og 18 år har hatt dukkevogner med bamser og dukker i. Samt lekekjøkken, støvsugere og andre typiske "jente"ting, men hva pokker gjør det?

Og det samme skal denne her som kommer om 14 dager få lov til også.

:)

Skrevet

Min 3 åring var veldig glad i dukkevogn som 2 åring. Han trillet rundt på bilene sine og var veldig fornøyd med det.

Skrevet

Skjønner at du lurer på det jeg. Gutten min ønska seg dukke når han ble 2 nå, og alle i familien starte med å si at han kom til å bli homo. Pappaen og hans familie var værst. men kjøpte dukke til han selv jeg, og om gutten blir homo er jo ikke det verdens undergang?

Men det er nok helt normalt. Ser hvertfall at alle barne på avdeling hans i barnehagen leker med dukker og triller vogn:)

Skrevet

Skjønner at du lurer på det jeg. Gutten min ønska seg dukke når han ble 2 nå, og alle i familien starte med å si at han kom til å bli homo. Pappaen og hans familie var værst. men kjøpte dukke til han selv jeg, og om gutten blir homo er jo ikke det verdens undergang?

Men det er nok helt normalt. Ser hvertfall at alle barne på avdeling hans i barnehagen leker med dukker og triller vogn:)

Bra innlegg!! :)

Vil bare føye til at homofil eller lesbisk er ikke noe man blir, det er noe man er :) ... fra skapelsen av...

Jeg kledde opp lillebroren min i kjole og "sminke" når vi var små, og han var gladlig med på leken, og han er i dag en skikkelig manne-mann :) Så gutter og dukker/jenteleker trenger ikke være ensbetydende med at han er homofil. Ei heller jenter og biler/gutteleker :)

Skrevet

Bra innlegg!! smile.png

Vil bare føye til at homofil eller lesbisk er ikke noe man blir, det er noe man er smile.png ... fra skapelsen av...

Jeg kledde opp lillebroren min i kjole og "sminke" når vi var små, og han var gladlig med på leken, og han er i dag en skikkelig manne-mann smile.png Så gutter og dukker/jenteleker trenger ikke være ensbetydende med at han er homofil. Ei heller jenter og biler/gutteleker smile.png

:)

Broren min ville at vi skulle sminke han og lakke neglene hans :)

Vi hadde det mye morro.

Han har ingen problemer med sin mandighet som voksen og far til 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...