Gå til innhold

Lekke fostervann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lekker litt fostervann. Har snakket med føden, og de mente at det var så lite at det ikke var grunn til bekymring, men at jeg skulle ta kontakt om det kom mer. Men jeg kjenner jeg er litt bekymret allikevel... Sikkert teit! Men er det noen som vet hvor lenge man kan gå sånn? Er det tegn på at noe kan være i gang, eller er det i grunn ikke det? Noen som har litt erfaring og kan berolige litt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

37+2 så i grunn ingen fare, og sikkert teit å bli bekymret. Men nå blir jeg nå det da.... :/

Skrevet

Jeg lakk fostervann i ca et halvt døgn før det plutselig kom en foss, og etter fossen kom riene som perler på en snor. Plutselig hadde jeg vonde rier hvert 5.min.

Dette var 13 dager før termin.

Jeg vet ikke hvor lenge du kan gå sånn, men om det varer mer enn et par dager vil de vel ha deg inn til sjekk for å ta ul osv. Det hadde ihvertfall jeg forventet og forlangt.

Skrevet

ok - takk! Har gått et par dager nå. Var ingen som snakket om noen kontroll eller noe før det evt. begynte å lekke mer. Skal til jm torsdag, får diskutere det da!

Skrevet

Om du lekker fostervann så er infeksjonsfaren stor, og baby bør ut innen 36 timer, er retningslinjene nå.

Er det så tidlig i svangerskapet at baby ikke kan ut, så bør du ha oppfølging og medisinering og kontroll fra fødeavdelingen, sannsynligvis legges inn på observasjonsposten.

Skrevet

Tuller du? har du noe link til dette? Ble ikke akkurat mindre bekymret nå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...