Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #26 Skrevet 26. februar 2012 Æsj NEI NEI NEI! Syns han tøffer seg så mye. Ikke noe som er så slitsomt som noen som skal tøffe seg i tide og utide... For femi utseende for min smak..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #29 Skrevet 26. februar 2012 Haha, definitivt NOT! Vi har vokst opp på samme sted, og det er nesten bare flaks at han har kommet så langt som han har når man egentlig bare er en tapete liten narkis. Uff, ja det er tragisk med narkiser som slutter med dop og som gjør noe med livet sitt. Fysj! Eier ikke narkisene folkeskikk eller? øh.... og med det mener du at Vinni sluttet med dop da han ble artist. Jadda.....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #33 Skrevet 27. august 2012 Haha, definitivt NOT! Vi har vokst opp på samme sted, og det er nesten bare flaks at han har kommet så langt som han har når man egentlig bare er en tapete liten narkis. Uff, ja det er tragisk med narkiser som slutter med dop og som gjør noe med livet sitt. Fysj! Eier ikke narkisene folkeskikk eller? Hahaha, ja huff, narkiser uten folkeskikk er noe av det værste jeg vet!
Theaen Skrevet 27. august 2012 #35 Skrevet 27. august 2012 Jeg synes ikke han er noe spesielt å se på. Men han er en kul type og lager mye bra musikk. Så hot sånn sett:-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #39 Skrevet 27. august 2012 Not. Han ser ut som en hasjrøykende pøbel.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #40 Skrevet 27. august 2012 http://gfx.dagbladet...active/978x.jpg Dritkjekk du...
Tovehvit Skrevet 28. august 2012 #41 Skrevet 28. august 2012 Sikkert en kjekk kar for de som liker slike parogtredveåringer med 20 åringskomplekser:S
what a drittkjerring Skrevet 28. august 2012 #43 Skrevet 28. august 2012 Ikke min type og han er mer talentfull enn kjekk og sexy, men han er langt fra uattraktiv av den grunn.
PintSizedDictator Skrevet 28. august 2012 #44 Skrevet 28. august 2012 Not. Litt for hengslete og femi etter min smak
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #47 Skrevet 28. august 2012 Før, not so much. Nå: HOT! Det virker som han har blitt voksen, endelig!
mrsrogaland. Skrevet 28. august 2012 #48 Skrevet 28. august 2012 Not. Ikke min type i det heletatt. Virker også litt selvgod. So no thanks. Da er kjæresten min myyye hottere.
Gjest Miryks Skrevet 28. august 2012 #49 Skrevet 28. august 2012 Not. Alt ved ham virker så påtatt. Oppførsel, klær/stil, attitude. Jeg skal til og med være så overfladisk å si at han er for tynn for at jeg skal se på ham to ganger
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 28. august 2012 #50 Skrevet 28. august 2012 Nope, synes ikke han er sexy noe sted. Oppskrytt som artist og veldig glad i media. Utseende er også helt alminnelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå