Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Er det for kort/lite? Har en runde jeg liker på ca 4 km. Kan klare å få til denne 3-4 ganger hver uke. Den har oppover/nedover bakker og noen rette strekninger, fin natur og jeg klarer å motivere meg for denne turen. De andre rundene som er lenger er så kjedelige, og jeg ender opp med å droppe hele turen. Men vil denne joggeturen alene kunne gjøre noe for kroppen? Har en stabil vekt på 57-58 kg (164 cm) som jeg har hatt så lenge jeg kan huske. Ingen mål om spesifikk vektnedgang, bare holde kroppen ved like og kanskje miste litt fett Takker for alle svar
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Bedre med en kort tur som du faktisk gjennomfører enn sofaen fordi de andre alternativene er for kjedelige... 4 km er ca 20-25 min i min fart, kanskje du kan løpe to runder etter hvert?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Det er kjempefin mosjon, du blir ikke en topptrent idrettsutøver av å jogge 4 km 3-4 ganger i uken, men du får en kjempemessig helsegevinst av det likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå