jnmenm Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Er på kur nr 2 etter en abcess som blusset opp igjen... Begynte på kur torsdag og har fortsatt feber og er rød... Tar ikke i når jeg sier at kulen er 5 cm lang og bred...er livredd for at jeg må operere og ikke kan amme... Gullet mitt er. 5 uker bare.. Erfaringer? Råd? Vær så snill
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Hei. uff jeg føler med deg:( har slitt med dette selv i 11 år og er enda ikke kvitt det.Det går hull på det tilslutt,eller du må til lege og åpne det.Men ingen operasjon. Jeg slet veldig med amming pga store smerter og måtte på penicillin.kur i 3 mnd så junior fikk problemer med magen.Du klarer sikkert å amme bare kulen sprekker,da blir du kvitt smertene.Det er desverre vanskelig å bli kvitt abcesser.Noen er heldige og får det ikke tilbake.Jeg har 6 steder mellom brystene som mer betente så og si hele tiden.Har prøvd alt,vært hos hudlege og på sykehus.Prøvd utallige tabletter og kurer.Nå har jeg ventet 2 år på operasjon og venter enda..er visst det eneste som funker for meg etter alle disse årene. Krysser fingrene for deg og håper du slipper å få det igjen.! Ikke farlig for babyen din i forhold til amming,men gjør sikkert vondt for deg:( masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Forresten.Jeg har alltid fått beskjed om å ringe lege hvis jeg skulle få feber når jeg har dette.Har aldri fått feber da jeg,men du burde kanskje ringe..? uff føler med deg. Første gang jeg``snakker``med en annen som også har dette problemet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå