Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Hadde besøk av ei venninne for ei stund siden. Hun skulle være med meg på fest, og overnatte etter festen. Utpå kvelden kom hun med et forslag, hun ville gjerne gå og legge seg hos typen min i senga. At hun utga seg for å være meg, og dernest sjekke hvor lang tid det ville ta før han skjønte at det var en spøk! Jeg ble ganske paff, men spøkte det bare bort. Jeg hadde ikke gått med på det, men hun mente det helt seriøst. Hva hadde dere følt angående en slik situasjon?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Hadde nok også bare spøkt det bort og så lurt på om hun besitter humor og sosiale antenner
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Men vitner det ikke om at hun like han litt for godt egentlig? Og at det er en måte å prøve seg på?
ellen-propellen Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Hvor gamle er dere? Vet noen jeg gikk på skole med testet gutter slik i 17-18 års alderen.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Ja, skulle tro hun var tenåring. Men hun er faktisk nærmere 30
lille-my-april Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 Hørtes ut som ei skrulle spør du meg
Gjest Antarctica Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Diagnosen er kjapp å stille. Skrulle fra meg også!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #8 Skrevet 26. februar 2012 Ei nepe. Kaller du henne virkelig venninne?
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 26. februar 2012 #9 Skrevet 26. februar 2012 Da hadde det vært slutt på vennskapet for min del ihvertfall... Herregud, så teit. Blir som identiske tvillinger som tester om kjæresten ser/merker forskjell på dem. Latterlig.. Sorry, men tror det var et patetisk forsøk på å få seg noen meter fra mannen din..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #10 Skrevet 26. februar 2012 Høres ut som litt dårlige sosiale antenner, ja... Kanskje hun ville sjekke om dere var interessert i trekant med henne?? Regner med hun hadde drukket? Hvis dette er det eneste merkelige hun har gjort så ville jeg vel sett litt mellom fingrene på det. kanskje hun våknet med verdens verste fylleangst... Vi kan alle gjøre feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå