Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Vi er gift, har barn, hus, bil, jobber...ja, sånn vanlig hverdagsmas Jeg elsker han, han elsker meg, og jeg tenker at dette er sånn det skal være. Jeg trives, og vil ikke forandre på det jeg har. Men, jeg har en periode nå hvor jeg for det første ikke har lyst på sex. Og jeg blir nesten irritert når han prøver seg. Først klager jeg på for lite sex, og når han "byr seg frem" så vil jeg ikke ha?? Jeg personlig tror det er fordi han f.eks tar meg på puppene så fort han har kjangs. Idag på badet sto jeg naken etter dusjen, og han kom innpå meg bakfra og grep tak i begge puppene mine. Jeg kjenner jeg blir irritert, for jeg vil ikke ha en kjapp en på badet når ungene er ute alene. Jeg vil ha kos, kjærlighet, litt god gammaldags vorspill før sexen, om dere skjønner Men han er alltid så direkte, og jeg liker det ikke. Jeg har sagt det til han, men mann som han er tror jeg ikke det går inn Før var dette helt greit for meg, men jeg har kommet til et punkt hvor hverdagen er så kjasete og masete at jeg ikke orker den tilnærminga. Jeg vil ha skikkelig sex, ikke bare en kjapp en! Er jeg helt alene om å ha det sånn?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Du er ikke alene!! Opplevde faktisk akkurat samme senario på badet i dag, som du beskrev.. det er ikke turn on. Jeg vil ha tid, og rekke å bli tent før det hele er over...og fordi sexen blir så sjelden om dagen så varer han ikke alltid så lenge... noe som igjen fører til at sex for meg ikke er særlig tilfredstillende.. og da er det jo ikke særlig interessant å gjøre heller.. Vi snakker heldigvis om det, men tror ikke han alltid skjønner at jeg trenger litt mer "oppvarming"... hadde vi hatt like mye sex som før vi fikk barn hadde det vært greit med en kjappis i ny og ne.. men hvis en kjappis er alt man får kan jeg like gjerne stå over...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Vel, du er uansett heldig. Jeg blir sjekket opp med: kan du suge litt? Eller enda bedre: du gidder jo aldri å suge litt
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Hehe, nå fikk du meg hvertfall til å le litt, nr 3 ;o) Hoff, det er ikke noe artig å ha det sånn. Venninna mi klager når hu ikke har hatt sex på 3 dager...TRE DAGER!!!! Da kan det fint ha vært 3 uker siden sist jeg hadde sex... Det er type aldri lenger. Når vi var nyforelska var det jo fort 10 ganger om dagen... Men hvem har vel tid og ork til sånt nå? Han vil gjerne kooooose på morningene han da, men da er jo ungene våkne og springer inn til oss støtt. Ikke akkurat så veldig turn on det heller.... HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Det er nok slettes ikke unormalt. Her i huset kræsjer det støtt og stadig hva vi ønsker oss. Noen ganger ønsker jeg meg en kjappis, men da er han i skikkelig kosehumør. Noen ganger vil jeg ha forspill og mye kos, men da vil han ha en kjappis. Men slikt er det jo ikke så lett å regulere så det klaffer for oss begge. Men problemet er også når vi begge har lyst til det samme, så våkner unger......... det slår nesten aldri feil. Så vi gleder oss til ungene begynner å flytte inn, for det blir ikke bedre med store barn i hus har vi funnet ut, for de legger seg jo aldri. Og sengekos når jeg vet det er unger som er våkne er heller ikke like spennende. Jeg har sagt min mann kan ta på meg uten om på puppene, å bli tatt på puppene er litt avtennende etter jeg fikk unger. Så de få gangene jeg faktisk ønsker det så fører jeg honden hans til de. Men han har begynt å kose meg på låret og slike steder støtt og stadig selv om det er andre i nærheten. Så jeg får kjærtegnene før vi finner senga, selv om de ikke er så store og direkte så er det litt. Men det vi får ikke i pose og sekk har vi innsett. Men nå har vi hatt barnefri en uke, merket at vi er mer samstemte nå som ungene ikke er i hus. Så sexen er der, men i hverdagsmaset så blir vi ikke helt samstemte. Vi skal være sammen i mange år, så vi har det helt fint med endel år som vi ikke er helt samstemte.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 Ja, det er det jeg og tenker. At dette bare er en periode... Mannen min har dessuten en tendens til å tro at hotelltur er ensbetydene med sex. Da kaster han seg omtrent over meg med en gang vi kommer på innsiden av rommet. Men da er jo jeg sliten, og vil slappe av. åh, disse årene med småbarn, altså Det blir vel bedre etterhvert. Litt godt å se at jeg ikke er alene, og at det er relativt normalt og ikke være helt samstemte HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Jeg er #2 fra tidligere... hehe, vi var på weekendtur på spahotell i januar (uten barn) og jeg tenkte at nå blir det noe action når vi kommer på hotellet... men det endte opp med at vi sovnet begge to... hehe... men da samlet vi krefter til at vi orket to ganger dagen etter.. håper og tror at dette er en fase jeg og. kjedelig selvfølgelig, men absolutt ikke uvanlig tror jeg!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Hvis det er lenge mellom hver gang, vil nok alle menn bli litt mer "kortvarige" enn ellers. Og jeg, som dere over her, trenger litt mer tid enn 5 minutter på badet for å både bli tent, rekke å nyte og gi meg hen til orgasmen. Men da må man ha noen verktøy å bruke for å rette opp på det! Hjemme hos meg er det han som er A-menneske, jeg som er B. Derfor insisterer han på at vi legger oss tidlig noen ganger så vi kan rekke litt kos før han er helt ødelagt av trøtthet! Og som han sier, hvis han etterpå sovner, og jeg ennå ikke er trøtt, kan jeg jo bare stå opp og ta det vinglasset og se litt på tv som jeg hadde tenkt. Det funker faktisk! (Alt i alt funker det å legge seg tidligere med vilje, og være i form til et knull, ikke vente til man er dødstrøtt.) Et annet verktøy er at når han vet han ikke kommer til å "vare lenge" (har venta mange dager på sex og er sprekkeferdig) så har han lært seg noen metoder som bringer meg til himmels - med hånda. Når vi så er i gang med full pakke gjør det ikke noe om det bare blir kort, jeg er mett og fornøyd alt!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Jeg har hatt noen dager med å gjenta setningen: "Det der er IKKE forspill!" Han går rett for puppene. Han viser meg tissen, gjerne slapp. Han kommer bak meg og tørrjokker. Han puster og peser meg i øret og slever meg på halsen. HVORFOR forstår ikke disse mennene hva vi sier, da?! Sier det gang på gang at jeg trenger strykning på ryggen, lårene, klemmer og kos og nærhet for å bli tent, nå for tiden, men neida! Han slenger fremdeles bare tissen utav buksa og klager på at jeg ikke tenner på kroppen hans lengre!! Aaaargh! *phew* Det gjorde godt å klage litt!
Gjest Antarctica Skrevet 25. februar 2012 #10 Skrevet 25. februar 2012 Sier som John Cleese i The Meaning of Life: "What's wrong with a kiss, boy? Hm? Why not start her off with a nice kiss? You don't have to go leaping straight for the clitoris like a bull at a gate. Give her a kiss, boy."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå