Gå til innhold

jeg putta en terning i rompa


Anbefalte innlegg

Skrevet

og nå får jeg den ikke ut igjen :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Magic 8-Ball i rompa og den sier....vent litt, skal bare snu meg..... den sier: "Try again later"

Skrevet

Putt inn en ny, så kan du spille yatzy;)

Skrevet

Hahaha, funny!

Håper dette IKKE er et troll, altfor morsomt!

Prøv å drit, da kommer den nok. ;-D

Skrevet

Ta 5 Dulcolax tabletter, så kommer den garantert ut.

Bare ikke host hvis du ikke sitter på dass etter du har tatt pillene.

Skrevet

Putt inn en ny, så kan du spille yatzy;)

vi spiller jo yatzy, men vi mangler jo 1 terning, og den er i rompa mi :(

HI

Skrevet

Putt inn ALLE så blir det maxiYatzi!

Skrevet

Kanskje jeg skal dra på legevakta, og be han om å ta den ut?

HI

Skrevet

Putt inn ALLE så blir det maxiYatzi!

hva om jeg bare har 5 terninger da?

HI

Skrevet

Har du bare 5 så mangler du jo en til...

Hvem andre hjemme hos deg pleier å putte terninger i rumpestumpen?

Det hadde vært VELDIG morsomt om du hadde dratt på legevankta, men jeg hadde heller venta til jeg måtte drite og sjekka om den kom ut da.

Gjør den ikke DET så er det legevakta neste.

Lykke til med å forklare!

HAHAHAAAAA!

Skrevet

En terning, en bil og Pilestredet. Da kan du spille Monopol.

Skrevet

Ta den ut med en pølseklype... ;-D

Skrevet

Ta den ut med en pølseklype... ;-D

 

Eller ta innlegget med en klype salt :D

Skrevet

Ja, hallo. jeg tror jo ikke at det er noen som er dum nok til å putte en terning oppi rassen!

Tenkte at når HI var kreativ nok til å poste dette her så skulle hun jaggu få noen gode tips også... ;-P #12

Skrevet

Hold deg for nesen og blås hardt med stengt munn så kanskje den kommer av seg selvt, med slik fart at der blir yatzy!!

Skrevet

Ta den ut med en pølseklype... ;-D

 

Du mener pylseklype.

 

Gjør det i dysjen!

Skrevet

Som i Ludo, så må du få en sekser før du kan flytte ut. Så det er bare å hoppe.

Skrevet

HI: Veldig bra.

#11: Aller best!

Skrevet

Hvorfor har du den der?

jeg ville bare teste om den fikk plass i rompa.

HI

Skrevet

As long as it's not a gerbil. NO to gerbicide!

Skrevet

Hvorfor har du den der?

jeg ville bare teste om den fikk plass i rompa.

HI

 

Du skal være bra trang i arslet hvis du er usikker på om en liten terning får plass der. Eller kanskje det er en slik plysjterning som rånere henger i frontruta?

Gjest sug lut
Skrevet

Hvorfor har du den der?

jeg ville bare teste om den fikk plass i rompa.

HI

 

Du skal være bra trang i arslet hvis du er usikker på om en liten terning får plass der. Eller kanskje det er en slik plysjterning som rånere henger i frontruta?

I så fall kan du bare putter opp en wunderbaum også, så blir det riktigt mysigt.
Skrevet

Ta den ut med en pølseklype... ;-D

 

Du mener pylseklype.

 

Gjør det i dysjen!

 

Nei, jeg mente definitivt pølseklype.

Pylseklype veit jeg ikke hva er engang... ;-)

Men så pleier jeg ikke å putte terninger i ræva heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...