Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 og nå får jeg den ikke ut igjen :/
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Jeg har en Magic 8-Ball i rompa og den sier....vent litt, skal bare snu meg..... den sier: "Try again later"
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Putt inn en ny, så kan du spille yatzy;)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Hahaha, funny! Håper dette IKKE er et troll, altfor morsomt! Prøv å drit, da kommer den nok. ;-D
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Ta 5 Dulcolax tabletter, så kommer den garantert ut. Bare ikke host hvis du ikke sitter på dass etter du har tatt pillene.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 Putt inn en ny, så kan du spille yatzy;) vi spiller jo yatzy, men vi mangler jo 1 terning, og den er i rompa mi HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Putt inn ALLE så blir det maxiYatzi!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Kanskje jeg skal dra på legevakta, og be han om å ta den ut? HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Putt inn ALLE så blir det maxiYatzi! hva om jeg bare har 5 terninger da? HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #10 Skrevet 25. februar 2012 Har du bare 5 så mangler du jo en til... Hvem andre hjemme hos deg pleier å putte terninger i rumpestumpen? Det hadde vært VELDIG morsomt om du hadde dratt på legevankta, men jeg hadde heller venta til jeg måtte drite og sjekka om den kom ut da. Gjør den ikke DET så er det legevakta neste. Lykke til med å forklare! HAHAHAAAAA!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #11 Skrevet 25. februar 2012 En terning, en bil og Pilestredet. Da kan du spille Monopol.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #12 Skrevet 25. februar 2012 Ta den ut med en pølseklype... ;-D
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #13 Skrevet 25. februar 2012 Ta den ut med en pølseklype... ;-D Eller ta innlegget med en klype salt
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #14 Skrevet 25. februar 2012 Ja, hallo. jeg tror jo ikke at det er noen som er dum nok til å putte en terning oppi rassen! Tenkte at når HI var kreativ nok til å poste dette her så skulle hun jaggu få noen gode tips også... ;-P #12
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #15 Skrevet 25. februar 2012 Hold deg for nesen og blås hardt med stengt munn så kanskje den kommer av seg selvt, med slik fart at der blir yatzy!!
Gjest Antarctica Skrevet 25. februar 2012 #16 Skrevet 25. februar 2012 Vent på naturlig avgang, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #17 Skrevet 25. februar 2012 Ta den ut med en pølseklype... ;-D Du mener pylseklype. Gjør det i dysjen!
Himmel og hav Skrevet 26. februar 2012 #18 Skrevet 26. februar 2012 Som i Ludo, så må du få en sekser før du kan flytte ut. Så det er bare å hoppe.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #21 Skrevet 26. februar 2012 Hvorfor har du den der? jeg ville bare teste om den fikk plass i rompa. HI
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #22 Skrevet 26. februar 2012 As long as it's not a gerbil. NO to gerbicide!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #23 Skrevet 26. februar 2012 Hvorfor har du den der? jeg ville bare teste om den fikk plass i rompa. HI Du skal være bra trang i arslet hvis du er usikker på om en liten terning får plass der. Eller kanskje det er en slik plysjterning som rånere henger i frontruta?
Gjest sug lut Skrevet 26. februar 2012 #24 Skrevet 26. februar 2012 Hvorfor har du den der? jeg ville bare teste om den fikk plass i rompa. HI Du skal være bra trang i arslet hvis du er usikker på om en liten terning får plass der. Eller kanskje det er en slik plysjterning som rånere henger i frontruta? I så fall kan du bare putter opp en wunderbaum også, så blir det riktigt mysigt.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #25 Skrevet 26. februar 2012 Ta den ut med en pølseklype... ;-D Du mener pylseklype. Gjør det i dysjen! Nei, jeg mente definitivt pølseklype. Pylseklype veit jeg ikke hva er engang... ;-) Men så pleier jeg ikke å putte terninger i ræva heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå