Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Vi har bestillt ferie i "syden" på et hotell hvor det er en del russiske turister. Har aldri tenkt noe på det, men ei venninne sier hun hadde avbestillt ferien hvis hun var oss fordi russere er helt forferdelige å bo sammen med. Hun mener de okkuperer alt, presser seg frem og grapser til seg all maten på buffeer, og er generelt frekke.... Vi har vært en del rundt om kring og aldri opplevd noe sånt. Noen som har lignende erfaringer? Eller er dette bare tull?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Jeg har hørt utelukkende negative ting om russere på ferie. De tar litt av ja og er litt for mye.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Men er det noen som har opplevd det selv?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Jeg er russer og har vært på ferie i syden der en god del nordmenn bodde på samme hotell som meg. Og må si at nordmenn blir ufyselige i fylla, klår på alt som går i skjørt, gauler, og er "too much" på det fleste områder. Så det kommer nok på øyet som ser. Har opplevd at folk at de fleste nasjoner som er fulle i syden er noe herk.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Jeg har egentlig aldri reagert på en spesiell nasjonalitet jeg... Men harhørt mye negativt om russerene...
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 Jeg har hørt det om italienere, men ikke om russere. Når det er sagt tror jeg nok ikke nordmenn er så jævla flotte i fylla på sydenturer heller
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Fulle halvgamle nordmenn med 18-årige fotomodeller på slep i brasil, thailand osv er heller ingen vakkert syn. Fysj!
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Var på hotell med en del russere for to år siden... En snedig rase for å si det slik.. Spiste mat som om at de ikke hadde sett noe mat før og trodde de var de som bestemte, snek i køen ol. Nyrike russere som trodde de var heeelt alene på hotellet. Et engelsk, eldre par vi spiste middag med en kveld(det var fullt så fikk tilbud om å dele bord med noen) poengterte også dette med russerne og de syntes det var godt å høre et annet språk enn russisk over alt... (dette er ikke noe rassistisk ment til #4, men min oppfatting)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Hehe, har opplevd russere på hotell ja Var et all inclusive hotell, hvor alle kunne forsyne seg med mat. Russerne fylte på med vin i termoser, tok meg seg hele brød osv... Var helt vilt! Men vi nordmenn er ikke helt tamme selv heller da Blir ofte flau over turister på ferie, uavhengig av nasjonalitet...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #10 Skrevet 25. februar 2012 Vår siste tur var til Egypt. Der bodde vi på et hotell med utrolig mange russere. De oppførte seg bra de.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. februar 2012 #11 Skrevet 25. februar 2012 Skandinaver i syden er jo ofte gjenstand for irritasjon, ja. Men russerne, o h m y g o d. De sto og messet på russisk til de stakkars egypterne som knapt kunne engelsk, nektet å snakke noe annet, og kjeftet dem huden full for at de ikke forsto russisk. Menyen på nesten alle restauranter var på engelsk OG russisk. De grafser til seg det meste av maten på buffeer, som et nesten fullt brett med wienerbrød. Og ikke tro at de står i kø, nei de bare trøkker seg inn foran deg når det måtte passe DEM. Svogeren min opplevde at ei russisk dame satte glasset i juicedispenseren MENS han fylte opp to glass, dvs at hun dyttet inn glasset sitt når han byttet glass for å fylle opp det neste. Da rant det over for ham (hihi), og han klapset henne på hånda, han som til vanlig er verdens roligste, sindige fyr. De er sure og gretne som fy, alle minus ett ungt par vi møtte. Beklager, jeg er vanligvis helt imot å karakterisere et helt folk utfra noen få individer, men akkurat her og nå må jeg bare si; charterrussere er ikke de jeg ville delt ferien med, hadde jeg fått velge. Men nå er det mange av dem...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #12 Skrevet 25. februar 2012 Var på hotell med en del russere for to år siden... En snedig rase for å si det slik.. Spiste mat som om at de ikke hadde sett noe mat før og trodde de var de som bestemte, snek i køen ol. Nyrike russere som trodde de var heeelt alene på hotellet. Et engelsk, eldre par vi spiste middag med en kveld(det var fullt så fikk tilbud om å dele bord med noen) poengterte også dette med russerne og de syntes det var godt å høre et annet språk enn russisk over alt... (dette er ikke noe rassistisk ment til #4, men min oppfatting) Neida, det er slik jeg bestandig hører rundt, "russerhorer", "frekker russere", "russisk mafia" osv, og så poengterer folk samtidig at det er ikke rasistisk ment eller personlig ment... Det heter forresten "rasistisk" og ikke "rassistisk". Hilsen # 4.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #13 Skrevet 25. februar 2012 Jeg bor i Kirkenes, det er russere overalt. Disse russerne er dog ingen homogen gruppe, takk gud Det er farlig å generalisere, men kanskje er det en spesiell type russere som ferierer på dyre all inklusive steder og oppfører seg snørrhovent - akkurat som det er en spesiell type nordmenn som drar barna med seg til syden for så å drikke seg fra sans og samling...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. februar 2012 #14 Skrevet 25. februar 2012 Kanskje det bare er en stor familie som ferierer skikkelig mye ;-)
Love og spiren Skrevet 25. februar 2012 #15 Skrevet 25. februar 2012 Når jeg var i egypt sist var de veldig hyggelige og behagelige de jeg bodde på hotell med og kom i snakk med i alle fall
Gjest Antarctica Skrevet 25. februar 2012 #16 Skrevet 25. februar 2012 Syns folk fra Skiensområdet er de verste i Syden. Fulle, brautete, vulgære, og så den fæle dialekta, da. Takke meg til noen russere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå