Gå til innhold

Noen fler som venter barn nr. 3?

Anbefalte innlegg

Jeg har fra før gutt født i 2008, gutt født i 2011, og er nå 14-15 uker på vei med nr 3. Ganske tette med andre ord;-)

Veldig spent på kjønnet denne gangen, men er jo ganske sannsynlig med gutt i og med at jeg har to fra før.

Håper de får masse glede av hverandre!

Noen andre i samme situasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143912949-noen-fler-som-venter-barn-nr-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har også to gutter - og venter barn nr 3 i juli (lurt meg inn her litt) (termin 8 juli). Jeg vet ikke kjønnet denne gangen heller, men regner med at det blir en gutt.... blir spennende uansett! Gleder meg!

Mine to gutter er født i 2008 og 2010 !

• 5 uker senere...

Hei hei! Hvordan er formen deres for tiden? Er det noen andre som også er hjemme med andre småtasser i tillegg til gravidmagen? Vi får ikke barnehageplass til yngstemann på 13 måneder før i august, så den ene permisjonen vil avløse den andre. Kjenner jeg blir mer og mer sliten, og må si jeg gruer meg litt til magen blir større og formen verre... Gudskjelov har pappaen pappaperm to dager i uken, slik at jeg får hvilt noe innimellom slagene ;-)

HI

• 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jepp.. jeg venter på nr 3. Har en liten gutt som ble født 3 mars ifjor og ei jente som blir 5 år i august. Så de to yngste blir tette! Er en gutt denne gangen også. Har egentlig termin første uken i september, men nr 2 kom 1 måned før termin (på ICP-svangerskapskløe) og denne gangen har jeg fått innvilget keisersnitt den 29 august. Så derfor holder jeg meg til denne gruppen;) Keisersnittet kan også bli tidligere i måneden hvis verdiene skulle stige denne gangen også... så vi får se. Uansett max 60 dager igjen nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...