Gå til innhold

Noen fler som venter barn nr. 3?


mama73 m/tre søte små

Anbefalte innlegg

Jeg har fra før gutt født i 2008, gutt født i 2011, og er nå 14-15 uker på vei med nr 3. Ganske tette med andre ord;-)

 

Veldig spent på kjønnet denne gangen, men er jo ganske sannsynlig med gutt i og med at jeg har to fra før.

 

Håper de får masse glede av hverandre!

 

Noen andre i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har to jenter som blir 5 og 8 år i mai. Er no 16+0, og har ingen følelse om kva denne blir... skal på UL 6.03. Veldig spent.

Er forresten 28 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... er vel helst 17+0 i dag. Jaja... er tross alt nr 3 og då har eg ikkje så god styring på sånt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter mitt 3.barn!Har fra før en gutt (07) og en jente (09), idag 14 uker på vei. Vi har ingen planer om å finne ut kjønn før fødsel, så det blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og en gutt født i 07 og en jente i 09. Jeg vil ikke vite men samboer vil. Eldste er veldig spent og spør hver dag hva det er inni magen! Kanskje jeg velger å få vite på grunn av han:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har en gutt som er født i 05 og en jente i 08 :)

Er 17+2 idag og skal på ul neste mandag! Gleder oss kjempemye til å se hva det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har en gutt (-09) og ei jente (-10), og har ei lita jente i magen som er ventet i juli/august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 3 ca 12.august. Har to jenter på 5 og 15 år fra før. Selv er jeg 35 år og er ny her i august forumet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nr 3 :) Har tvillingjenter på 6 år som gleder seg veldig til å bli storesøstre :) Er 18+2 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flora med nr 3 <3

Jeg har jente 05, gutt 09, og er i uke 19 nå med lillebror :) Termin 10. Aug. Og jeg er 26 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg har jente 03, gutt 09 og venter nå 28 aug. nr 3 :) Ikke vært på UL enda, så vet ikke om det blir gutt eller jente :).....og jeg er 36 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også to gutter - og venter barn nr 3 i juli (lurt meg inn her litt) (termin 8 juli). Jeg vet ikke kjønnet denne gangen heller, men regner med at det blir en gutt.... blir spennende uansett! Gleder meg!

Mine to gutter er født i 2008 og 2010 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også mitt 3. barn. Har gutt født 08, gutt født 09, og jaggu så er det en gutt til på vei.. Termin 17.aug. Håper de får myyye glede av hverandre etterhvert :) Er 31 år, og bor i Vestfold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i dag på ordinær ultralyd, og venter gutt nr. 3, 24. august:-)

Blir bare 17 mnd mellom de to yngste. Håper de får masse glede av hverandre alle tre!!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ka man skal si, etter dagens ultralyd så blir eg også 3 barnsmor, har en sønn på 15 år fra før, og nå har eg ei lita jenta og en gutt i magen <3 dobbel lykke <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei hei! Hvordan er formen deres for tiden? Er det noen andre som også er hjemme med andre småtasser i tillegg til gravidmagen? Vi får ikke barnehageplass til yngstemann på 13 måneder før i august, så den ene permisjonen vil avløse den andre. Kjenner jeg blir mer og mer sliten, og må si jeg gruer meg litt til magen blir større og formen verre... Gudskjelov har pappaen pappaperm to dager i uken, slik at jeg får hvilt noe innimellom slagene ;-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Her ventes og 3. mann! Har en gutt født i 07, ei jente født i 09 og venter lillebror i august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg har ei jente som blir 12 og en gutt som akkurat ble 8. Gleden var stor da de fikk vite at det skulle bli en familieforøkelse 28 august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har en jente født i 2008, gutt i 2010 og venter nå gutt med termin 12.august.

Travelt å være gravid med 2 under 3,5 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. jeg venter på nr 3. Har en liten gutt som ble født 3 mars ifjor og ei jente som blir 5 år i august. Så de to yngste blir tette! Er en gutt denne gangen også. Har egentlig termin første uken i september, men nr 2 kom 1 måned før termin (på ICP-svangerskapskløe) og denne gangen har jeg fått innvilget keisersnitt den 29 august. Så derfor holder jeg meg til denne gruppen;) Keisersnittet kan også bli tidligere i måneden hvis verdiene skulle stige denne gangen også... så vi får se. Uansett max 60 dager igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...