Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Ifølge Dagbladet har Anne Frank blitt mormoner men jeg trodde hun var død. Vi leste vertfal boka hennes på skolen. HI
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Jo, men det er en gruppe mormonere som har døpt henne post mortem via en stedfortreder... Dette er egentlig ikke lov! Hun ble drept i -45 i en konsetrasjonsleir =(
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Hun døde 16 år gammel av tyfus i konsentrasjonsleir. Var på museumet i Amsterdam i fjor.
Mandalas Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Spørsmålet er om du i det hele tatt har lest artikkelen?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Her er historiekunnskapene på topp.
soleia Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 Eg tilrår å lese meir enn berre overskriftene desom du ynskjer å stå fram som litt opplyst.
Gjest Antarctica Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Veldig bra! Verdens aller mest berømte konsentrasjonsleiroffer - "er hun ikke død?"
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Når HI underskriver hovedinnlegget med HI så er det vel gitt at hun ikke akkurat er en rakettforsker
Gjest Antarctica Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Å jøss, er det henne igjen? Hun med 44 211 innlegg? Ja fÅr jeg kloa i denne HI, sÅ blir det MÅNELYST her!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #10 Skrevet 25. februar 2012 Ifølge Dagbladet har Anne Frank blitt mormoner men jeg trodde hun var død. Vi leste vertfal boka hennes på skolen. HI Leste du boka, da? Ofte i videregående(eller hele tiden), så får man bøker i pensum. Men ikke alle leser dem, ser du Du er nok en av dem Det er hennes dagbok, og ble jo gitt ut etter hennes død, MED etterord om hendelsene etterpå fra andre enn henne. Om hun levde, så er det ikke sikkert den hadde blitt så kjent..... Går det an i Norge i dag, å være så kunnskapsløs?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #11 Skrevet 25. februar 2012 Å jøss, er det henne igjen? Hun med 44 211 innlegg? Ja fÅr jeg kloa i denne HI, sÅ blir det MÅNELYST her! SÅHHHHH.. Det er egentlig du pashla som er moonlight??? Der kom det, ja! *kommer og tar deg* hahahahaha...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #13 Skrevet 25. februar 2012 vertfal? Ikke rart man sliter med sidemål i Norge, når man ikke engang takler det man kaller hovedmål.......
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #14 Skrevet 26. februar 2012 Noen plages visst en del med undermål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå