Gå til innhold

Er ikke Anne Frank død?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge Dagbladet har Anne Frank blitt mormoner men jeg trodde hun var død. Vi leste vertfal boka hennes på skolen.

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, men det er en gruppe mormonere som har døpt henne post mortem via en stedfortreder... Dette er egentlig ikke lov!

Hun ble drept i -45 i en konsetrasjonsleir =(

Skrevet

Hun døde 16 år gammel av tyfus i konsentrasjonsleir. Var på museumet i Amsterdam i fjor.

Skrevet

Spørsmålet er om du i det hele tatt har lest artikkelen?

Skrevet

Her er historiekunnskapene på topp.

Skrevet

Eg tilrår å lese meir enn berre overskriftene desom du ynskjer å stå fram som litt opplyst.

Gjest Antarctica
Skrevet

Veldig bra! Verdens aller mest berømte konsentrasjonsleiroffer - "er hun ikke død?"

Skrevet

Når HI underskriver hovedinnlegget med HI så er det vel gitt at hun ikke akkurat er en rakettforsker :D

Gjest Antarctica
Skrevet

Å jøss, er det henne igjen? Hun med 44 211 innlegg? Ja fÅr jeg kloa i denne HI, sÅ blir det MÅNELYST her!

Skrevet

Ifølge Dagbladet har Anne Frank blitt mormoner men jeg trodde hun var død. Vi leste vertfal boka hennes på skolen.

HI

Leste du boka, da? ;) Ofte i videregående(eller hele tiden), så får man bøker i pensum. Men ikke alle leser dem, ser du ;) Du er nok en av dem :)

Det er hennes dagbok, og ble jo gitt ut etter hennes død, MED etterord om hendelsene etterpå fra andre enn henne. Om hun levde, så er det ikke sikkert den hadde blitt så kjent.....

Går det an i Norge i dag, å være så kunnskapsløs?

Skrevet

Å jøss, er det henne igjen? Hun med 44 211 innlegg? Ja fÅr jeg kloa i denne HI, sÅ blir det MÅNELYST her!

SÅHHHHH.. Det er egentlig du pashla som er moonlight??? Der kom det, ja!

*kommer og tar deg* hahahahaha...

Skrevet

vertfal?

Ikke rart man sliter med sidemål i Norge, når man ikke engang takler det man kaller hovedmål.......

Skrevet

Noen plages visst en del med undermål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...