Gå til innhold

Lille petter edderkopp..... eller.... nei. Gullkorn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står på badet å tørker meg etter en dusj. Så kommer (nesten) toåringen inn, ser på meg med store øyne og roper:

"Pappa, pappa! Spindel, edderkopp, edderkopp! Mamma edderkopp!"

....... og peker forferdet på hårdotten min. Så springer han å henter pappaen for å vise.

Jeg lo så jeg grein jeg.

(Jeg roper alltid på mannen min om jeg ser en edderkopp, og mini er veldig opptatt av lille petter eddekopp sangen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha, ha!

Gutten min trodde hårdotten min var en bæsj...

Hva er det med toåringer og mammas hårdott???

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Må bare dytte denne litt, for den var hysterisk morsom!

Hittil har jeg bare fått overdreven gapskratt og da mest mot magen min, helst når den beveger seg ala blubbetiblubb...her er lillen 1,5.

Skrevet

Hehehe, herlig.

Her klappet jentungen på magen min mens hun sa at mamma hadde bollemage. For så å forskrekket utbryte; "ånei, den e ødelagt, det e hål der", mens hun fortvilet pekte på navlen min. ;)

Og dere vet vel hvem som kommer og spiser hull i tennene deres om dere ikke pusser dem godt nok? Det er nemlig "Bare Kaktus", det. ;P

Skrevet

Her mente toåringen for noen dager siden at "mamma, du har noe i tissen" Neida, mamma sin tiss ser bare litt annerledes ut enn din. Måtte si det et par ganger før hun gav seg....

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Haha! :D

Mamma fortalte at da jeg var liten så var jeg med henne til frisøren. Samme kveld badet vi og da pekte jeg på dotten og spurte hvorfor ikke frisøren hadde klippet håret der også ;)

Skrevet

Haha! Min toåring kikker interessert mot trusene mine hver gang jeg kler av meg i hans nærhet (skal tisse, skifte etc). - Bæsj?? spør han nysgjerring og lurer jo på om jeg skal skifte ei bæsjebleie, slik han selv ofte gjør.

Skrevet

Lillejenta sa i dag da hun badet at hun skulle helle vann over seg helt til hun ble tørr.....

Gjest Antarctica
Skrevet

I morges kom 5-åringen opp i senga mi og vekket meg. Så observerte han dotten min, og spurte: "Er du i bare naken-tisseluren?"

Skrevet

Hahaha! Min lille på nesten to skal alltid spørre når jeg sitter på do: "Mamma bæssa? Mamma bytta beia?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...