Gå til innhold

Tankene mine..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skjønner de ikke.. Jeg har nå fler dager etter jobb reist bort til en bekjent.. Først før 2 dager siden fant vi ut at jeg skulle ligge i samme seng som han om natta.. ellers har jeg brukt sofaen..

Første natta begynte det med en armkrok.. men det utviklet seg kjapt.

Og jeg bare lar meg brukes uten å tenke over det.. :/

Vi er ikke sammen, men jeg likte tryggheten han ga.

Han sa ikke så mye komplimenter, (skrives det slik?hehe), men uansett tok han armene sine rundt meg da jeg våknet neste dag.. Det var godt.

Og jeg er ikke sikker på hva jeg ønsker selv, kjæreste eller ikke. Jeg tenker og sier til alle vennene mine og ellers bekjente at det ikke blir noe forhold mellom meg og han, bare venner, og ikke noe annet. Og tror på det selv.

MEN! Nå når jeg sover, kjennes det ut som jeg ligger inntil han, og om hunden som ligger ved fotenden min puster tungt, tenker jeg at det fortsatt er han..

Jeg driver også å tenker på hva jeg gjorde, og om han tenkte det ble kleint.. Det var jeg som åpnet ballet.. Men jeg håper jo at han hadde sagt ifra om det ikke var ok.. Han sa også at det var kos, men jeg veit ikke..

Dette blir komplisert.. Og jeg skjønner ikke hvorfor det gnager så fælt de dagene jeg veit han er med andre venninner.. og jeg tenker at han nå ligger i samme seng som de..

Måtte lufte litt.. aner ikke hva jeg spørr om eller vil ha råd om men... jeg måtte bare lufte litt..

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Og jeg skjønner ikke hvorfor det gnager så fælt de dagene jeg veit han er med andre venninner.. og jeg tenker at han nå ligger i samme seng som de..

.....

Skrevet

Og jeg skjønner ikke hvorfor det gnager så fælt de dagene jeg veit han er med andre venninner.. og jeg tenker at han nå ligger i samme seng som de..

.....

..............

Skrevet

Siden det er vanskelig at han er sammen med andre, så stikker nok dette litt dypere for deg enn bare venner som ligger med hverandre..

Tror du burde kutte det ut fremtil du vet hva du vil. og så informer ham om det.. Vil du være sammen og han ikke, så dropp det.. Du kommer uansett bare til å bli såret...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

.....

..............

Mitt poeng var at om du føler deg brukt, samtidig som han ligger med andre jenter også, så sier jeg bare say no more...

Enten må dere avklare hvilke forventinger dere har til hverandre, eller så må du stand up for yourself jente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...