Gå til innhold

cred til krangledamene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at dere er min trøst i natten når mannen snorker og sover, baby snorker og sover og jeg ligger og svir i trynet pga kvisekrem ( og ja, er snart 30). Deres særdeles saklige diskusjoner gjør at jeg fniser meg i søvn. Så applaus til dere!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Gode greier!

Kviser etter tenåra er det endelige beviset på at det ikke finnes noen Gud, btw.

Skrevet

Hadde ansiktshud/alder stått i stil med oppførsel/alder når undertegnede har barnevakt, ville undertegne hatt huden FULL av kviser!

Gjest amandine
Skrevet

Det verste er faktisk at jeg i tenårene ikke hadde en rød flekk engang, nå derimot! Bikka 40 og fader heller. Først 14 dager kviser rundt eggløsning, og så 14 dager rundt helvetes mensen. Hva skal man si til sånt da??

Skrevet

Ja spør du så spør jeg. Her kom de (tilbake) når jeg ble gravid, også har de ikke gitt seg selv om mini er snart 9 mnd. Men nå har jeg fått meg kvisekrem. Som svir. Au.

Skrevet

I mitt tilfelle er det slik at selve tenåringsperioden i sin helhet inntraff i det jeg bikka 30. Flatfyll (ved barnefri i helgen), nye forelsker hver måned, skoledagbok, djeeez-språk og flyfilletendenser fra en annen verden.

Noe som er helt ok, for jeg velger det selv.

Jeg håper bare ikke jeg blir en av de som ved fylte 50 flyr rundt med 20 cm. langt miniskjørt, horestøvletter, svært utringet topp med bunadsveskepupper i alles påsyn og et hjernedødt språk. OM det skjer ber jeg dere slå meg hardt med balltre.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg håper bare ikke jeg blir en av de som ved fylte 50 flyr rundt med 20 cm. langt miniskjørt, horestøvletter, svært utringet topp med bunadsveskepupper i alles påsyn og et hjernedødt språk. OM det skjer ber jeg dere slå meg hardt med balltre.

Jeg tror jeg må ha en fest med pålegg om upassende klær, der alle må kle seg tjue år for ungt.
Skrevet

Jeg tror jeg må ha en fest med pålegg om upassende klær, der alle må kle seg tjue år for ungt.

DET!! Hadde vært jævelig kult.

Jeg er av de få som faktisk elsker utkledningskalas. Fikk et tips i forrige uke om pensjonistklær, og frydet meg voldsomt ved tanken.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg er av de få som faktisk elsker utkledningskalas. Fikk et tips i forrige uke om pensjonistklær, og frydet meg voldsomt ved tanken.

Du, kjære, må jo da stille i body og sparkebukse, om vi går tjue år ned, og det gleder jeg meg til å se.
Skrevet

Haha, simpelthen elsker hvordan disse trådene utvikler seg:-D ny morro i natten.

Gjest amandine
Skrevet

Du, kjære, må jo da stille i body og sparkebukse, om vi går tjue år ned, og det gleder jeg meg til å se.

For tyve år siden. Ja ja. Da så du meg i slitte 501, hvit smal bluse med korte puffermer, en pen draktjakke og litt sneisen sexy sekretærlook.Jada. Evt 501 og hvit singlet og sminket som Marilyn Monroe. Jada. Skal tro om mannen savner meg? Jeg gjør det iallefall. Takk for titten og motivasjonen! Ikke alt, men noe, var faktisk bedre før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...