Pjuskesnusken Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Noen som vet om det går fint å farge fondant ??? Altså hvit fondant?
RTprøver Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Det går fint hvis du bruker fargepasta, og IKKE den konditorfargen man får kjøpt på dagligvarebutikker (de er så tyntflytende). Happy baking
Pjuskesnusken Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2012 Det går fint hvis du bruker fargepasta, og IKKE den konditorfargen man får kjøpt på dagligvarebutikker (de er så tyntflytende). Happy baking Bruker sånne Wilton farger, som er som gele liksom... Går det tror du?
tyr82 Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Det går supert an, har gjort det mange ganger! Du må bare kna det godt inn, tar litt tid før fargen fordeles jevnt.
Pjuskesnusken Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2012 Det går supert an, har gjort det mange ganger! Du må bare kna det godt inn, tar litt tid før fargen fordeles jevnt. Tusen takk :-D
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 Om du skal ha samme farge på alt er det greit å ha fargen i samtidig som melisen, da får du en veldig jevn og fin farge. Jeg farger nesten alltid mmf'en, ungene skal jo ha kaker som ser ut som alt fra en prinsessekrone til en sol, og ingen av disse er hvite
Pjuskesnusken Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2012 Om du skal ha samme farge på alt er det greit å ha fargen i samtidig som melisen, da får du en veldig jevn og fin farge. Jeg farger nesten alltid mmf'en, ungene skal jo ha kaker som ser ut som alt fra en prinsessekrone til en sol, og ingen av disse er hvite Har kjøpt sånn ferdig fondant, skal bare ha noen få detaljer i andre farger enn selve kaken.
Ming82 Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Ikke noen problem å farge ferdig fondant. Bruk Wilton farge, ta på litt farge med tannpirke,så på fondanten. Jeg har gjort det mange ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå