Gå til innhold

BAKEDAMER !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det går fint å farge fondant ??? Altså hvit fondant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går fint hvis du bruker fargepasta, og IKKE den konditorfargen man får kjøpt på dagligvarebutikker (de er så tyntflytende).

Happy baking :D

Skrevet

Det går fint hvis du bruker fargepasta, og IKKE den konditorfargen man får kjøpt på dagligvarebutikker (de er så tyntflytende).

Happy baking biggrin.png

Bruker sånne Wilton farger, som er som gele liksom... Går det tror du?

Skrevet

Det går supert an, har gjort det mange ganger! Du må bare kna det godt inn, tar litt tid før fargen fordeles jevnt.

Skrevet

Det går supert an, har gjort det mange ganger! Du må bare kna det godt inn, tar litt tid før fargen fordeles jevnt.

Tusen takk :-D

Skrevet

Om du skal ha samme farge på alt er det greit å ha fargen i samtidig som melisen, da får du en veldig jevn og fin farge.

Jeg farger nesten alltid mmf'en, ungene skal jo ha kaker som ser ut som alt fra en prinsessekrone til en sol, og ingen av disse er hvite ;)

Skrevet

Om du skal ha samme farge på alt er det greit å ha fargen i samtidig som melisen, da får du en veldig jevn og fin farge.

Jeg farger nesten alltid mmf'en, ungene skal jo ha kaker som ser ut som alt fra en prinsessekrone til en sol, og ingen av disse er hvite ;)

Har kjøpt sånn ferdig fondant, skal bare ha noen få detaljer i andre farger enn selve kaken.

Skrevet

Ikke noen problem å farge ferdig fondant. Bruk Wilton farge, ta på litt farge med tannpirke,så på fondanten. Jeg har gjort det mange ganger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...