Gå til innhold

Tenåringsmødre England

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så dette på tv i går.... Hva i svarte svingende feiler det folk?

Tenk å ha tvillingjenter. Først blir den ene gravid som 14-åring, og beholder barnet. Kort tid etter at hun har født blir tvillingsøsteren også gravid, og velger å beholde barnet.

Hadde dette vært mine unger hadde jeg jammen meg lurt en abortpille i de begge to. Etter det hadde jeg krevd å få gi de p-pille hver eneste dag etterpå, og fulgt med på at de tok den!

Hvor er det det svikter? Foreldrene? Ungene selv?

Her kunne hun altså ikke hente resepter til ungen selv fordi hun var under 16 år. Hun fikk ikke opprette konto til sønnen sin osv osv.

Unger som får unger selv er en skam!! Og frem til de er fylt 16 år burde de ikke få lov til å bestemme dette selv.

Jeg har forresten en søster som ble gravid som 16-åring selv. Synes det var tidlig også, men hun hadde på en måte valgt det selv da hun hele tiden slurvet med pillen. Det kan hun angre på nå når hun i åresvis har hatt stort behov for å ut å drikke hver helg og plasserer sønnen rundt om kring for å få det til å passe hennes alkoholvaner og div.

Nå er hun en flink mor generelt altså men.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo et kjent problem i storbritania -tenåringsgraviditeter...

Sier ikke at tennåringsmødre nødvendigvis er dårlige mødre, men det er absolutt ikke alle som ser konsekvensen av det å få barn så tidlig... :S

Skrevet

Men hvem skal få skylda når en 14-åring blir gravid? Hjelpe meg. Helt sjokkert over hele greia. Tror ofte det kan ha med dårlig oppdragelse å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...