Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Er det en okse med jur eller en manndige ku?
Gjest Løvemusene Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 LOL! Vet ikke, men så "han" hadde fått seg dame nå
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Dame? Så med andre ord er det en lesbeku i reklamen? Det er jo en ku, ikke en okse... Den synger jo ikke, den bare danser etter sangen. Fatter ikek hva som gjør at den er mandig?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Det at den oppfattes som mandig er jo det at den har mannestemme når den synger (den både danser OG synger "can't touch this"). Hvorfor "han" har jur er jo en annen sak... Hihi
Gjest Løvemusene Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Dame? Så med andre ord er det en lesbeku i reklamen? Det er jo en ku, ikke en okse... Den synger jo ikke, den bare danser etter sangen. Fatter ikek hva som gjør at den er mandig? Den synger jo ikke? Har du sett reklamen egentlig? Se den igjen http://kreativtforum...08-62266aa83fd3 hvis det var den hvite du snakka om da, hehe Endret 25. februar 2012 av Løvemusen
I scream for icecream! Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 Har også alltid tenkt at det er en mann, sikkert fordi det er en mann som synger i sangen, men når jeg ser nå så er det jo egentlig ingenting som tilsier at det er det. Jeg er jo dame og jeg mimer og danser ofte til sanger der menn synger.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Hmm, den blå kua ble litt tvekjønnet nå for min del...
litekreativtbrukernavn Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Politisk korrekt i et inkluderende samfunn da... hehe. -Enten er det en transvestitt okse, eller ei lesbisk ku... ender vel bare opp med at de adopterer en liten flodhest baby...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå